arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

احمد حکیمی پور: محسن هاشمی گزینه ی مناسبی برای شهرداری تهران است/ مهم مصلحت تهران است و ممانعت از شهردار شدن عضو شورا بهانه درستی نیست/ اصلاح طلبان دیگر فرصت را از دست ندهند

احمد حکیمی پور: اینکه گفته می‎شود کسی از شورا بیرون نرود چرا که یک نفر غیراصلاح‎طلب وارد شورا شهر می‎شود بهانه درستی و خوبی نیست و مهم این است که بدانیم مصلحت شورای شهر تهران و شهرداری و در کل مدیریت شهری چیست از این رو باید به این موارد نگاه کرد سپس تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احمد حکیمی پور:محسن هاشمی گزینه ی مناسبی برای شهرداری تهران است/ مهم مصلحت تهران است و ممانعت از شهردار شدن عضو شورا بهانه درستی نیست/ اصلاح طلبان دیگر فرصت را از دست ندهندبه گزارش انتخاب، عضو سابق شورای شهر تهران با باید اینکه محسن هاشمی یکی از گزینه‎های جدی و مناسب برای حضور در شهرداری تهران است، گفت: مهم مصلحت تهران است و ممانعت از شهردار شدن یک عضو شورا بخاطر آمدن یک اصولگرا بهانه درستی نیست.

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت درباره درخواست برخی از جریانات سیاسی از محسن هاشمی برای حضور در شهرداری تهران اظهار کرد: محسن هاشمی در دوره چهارم شورای شهر تهران نیز کاندیدای اصلاح‎طلبان برای حضور در شهرداری تهران بودند و با اختلاف یک رای از قالیباف عقب افتادند از این رو باتوجه به برنامه‎هایی که در آن موقع به شورا ارائه داده بودند در مقطع فعلی نیز یکی از گزینه‎های اصلی حضور در شهرداری تهران است.

وی تصریح کرد: به هرحال اگر از داخل شورا اعضا به جمع‎بندی برسند محسن هاشمی هیچ مشکلی برای حضور در شهرداری تهران وجود ندارد.

عضو سابق شورای شهر تهران تاکید کرد: تعامل شورا با شهرداری به نحوی است که اگر یک نفر از داخل شورا برای حضور در شهرداری تهران برای حفظ ارتباط بیشتر انتخاب شود کار بهتری صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مهم‎ترین اولویت در انتخاب شهردار برطرف شدن اشکالات شهری است از این رو اگر به گزینه‎ای در درون شورا شهر برسیم که هم شهرداری هم شورا را خوب بشناسد شاید مشکلات بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه ما باید هزینه‌ای را که اصلاح‎طلبان از دست دادند جبران کنیم تاکید کرد: ما متاسفانه یک فرصت شش ماه را از دست دادیم  در صورتی که نه ماه گذشته است از این رو باید این فرصت از دست رفته را جبران کنیم.

عضوسابق شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‎شود کسی از شورا بیرون نرود چرا که یک نفر غیراصلاح‎طلب وارد شورا شهر می‎شود بهانه درستی و خوبی نیست و مهم این است که بدانیم مصلحت شورای شهر تهران و شهرداری و در کل مدیریت شهری چیست از این رو باید به این موارد نگاه کرد سپس تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.
منبع: صدای ایران
نظرات بینندگان