arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از فراخوان اپل تا اختراع پژوهشگر ایرانی برای سفر به مریخ

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

شرکت های فناوری بزرگ آمریکایی به دنبال آن هستند که به جای برون سپاری برخی از فعالیت های خود به شرکت های هندی، قوانین مهاجرتی را به نفع خود تغییر دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اسکوترهای الکتریکی در سراسر آمریکا و به ویژه در سانفراسیسکو محبوب شده اند، اما روش استفاده از این اسکوترها به یک دردسر نسبتا جدی تبدیل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بلندگوی هوشمند و رومیزی Pebble  با طراحی فوق العاده و جذاب خود یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک اسپیکر متفاوت هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جشنواره فیلم «ترایبکا» در شرایطی کار خود را آغاز کرده که ترکیبی منحصر به فرد از فیلمسازی و هوش مصنوعی را به مخاطبان هدیه می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک پژوهشگر ایرانی موفق شد نوعی سیستم خنک کننده برای سفر به مریخ طراحی کند. سیستمی که می تواند یک تحول جدی در سفر به فضا ایجاد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در سال 2018 کسب و کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی چگونه خواهد بود؟ این سوالی است که در رسانه پرسش و پاسخ «کورا» مطرح شده و هاکان هاپنس ، پژوهشگر حوزه داده های کامپیوتری به آن پاسخ داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ تصمیم گرفته در راستای افزایش سیاست های حمایت از حریم خصوصی کاربران، به سوالات اساسی آنان در خصوص امنیت پاسخ دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل در جریان یک فراخوان از کلیه افرادی که در یک بازه زمانی مشخص و یک ساله مک بوک پرو خریده اند و اکنون دچار مشکل شده اند درخواست کرد در طرح تعویض باتری شرکت کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کلاه ایمنی هوشمند «cross helmet» نه تنها دیدی 360 درجه به موتور سوار می بخشد، بلکه اطلاعات مهمی مثل اطلاعات آب و هوایی را نیز در اختیار کاربران می گذارد.فیلم این خبر را اینجا ببینید.

نظرات بینندگان