arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

پوگبا: فقط روی منچستر متمرکز هستم

'پل پوگبا' بازیکن جنجالی تیم منچستر یونایتد، به دنبال شایعه اختلاف با «خوزه مورینیو» سرمربی تیم و احتمال جدایی از منچستر و ترک 'اولدترافورد'، خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها به منچستر یونایتد فکر می کنم و روی آن متمرکز هستم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پوگبا: فقط روی منچستر متمرکز هستم

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری «اسکای اسپورت» روز دوشنبه نوشت: در میان گمانه زنی های مرتبط با جدایی پوگبا، 'پپ گواردیولا' سرمربی تیم منچسترسیتی در آستانه دربی منچستر در ماه آوریل مدعی شده بود که 'مینو رایولا' مدیر برنامه های پوگبا علاوه بر این هافبک فرانسوی، پیشنهاد خرید 'هنریک مخیتاریان' را نیز برای پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه به او داده است.
از سوی دیگر، مورینیو در اظهار نظری از پوگبا خواسته بود تا در تمام دیدارها ریتم یکنواختی را ارایه دهد؛ در واقع مورینیو ارایه بازی کم نوسان را ضامن فیکس بودن او در بازی ها عنوان کرده بود.
با این حال، پوگبا در هفته های اخیر به فرم ایده آلی رسید و با زدن دو گل در دربی حساس منچستر و همچنین کسب عنوان بهترین بازیکن میدان در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس مقابل تاتنهام که منجر به راهیابی شیاطین سرخ به فینال این رقابت ها شد، به نوعی خود را به 'آقای خاص' (لقب مورینیو) اثبات کرد.
پوگبا در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی فرانسوی در خصوص شایعات مربوط به جدایی گفت: ما به فینال جام حذفی راه پیدا کرده ایم و من در حال حاضر بازیکن منچستر یونایتد هستم و صادقانه تمام فکرم متمرکز این تیم است و بهیچوجه به ترک منچستر فکر نمی کنم.
وی در مورد مشکلاتش با مورینیو خاطرنشان کرد: من با مورینیو مشکلی ندارم و تصور نمی کنم او هم با من مشکلی داشته باشد؛ مورینیو سرمربی و تصمیم گیرنده تیم است و من به عنوان بازیکن باید مطیع باشم و در زمین بازی خود را ثابت کنم.

نظرات بینندگان