arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

رسول خضری: چه اشكالي دارد شوراي شهر تهران از تكصدايي خارج شود؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: محسن هاشمی بیشترین رای مردم را در انتخابات شوراها کسب کردند. آرزو همه کشورهای مترقی و دموکرات این بوده است که شهردار با رای مستقیم مردم انتخاب شود.محسن هاشمی رفسنجانی اگر قبول کند که شهردار تهران شود عملا با رای مردم وارد سیستم شهرداری و شورا شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

12 نفر از اعضای شورا با شهرداری هاشمی موافق هستند/ هاشمی بیشترین رأی مردم تهران را دارد/ چه اشکالی دارد یک اصولگرا وارد شورا شودبه گزارش انتخاب،رسول خضری نماینده مردم کیانشهردر مجلس شورای اسلامی دیدگاه خود نسبت به کاندیداهای شهرداری تهران و نامزدهایی که برای سکان داری شهر بزرگ تهران به آنها باور دارد چنین گفت: «محسن هاشمی به سه دلیل  بهترین گزینه برای شهرداری تهران است .اولا اینکه ایشان بیشترین رای مردم را در انتخابات شوراها کسب کردند.  آرزو همه کشورهای مترقی و دموکرات این بوده است که شهردار با رای مستقیم مردم انتخاب شود.محسن هاشمی رفسنجانی اگر قبول کند که شهردار تهران شود عملا با رای مردم وارد سیستم شهرداری و شورا شده است.

وی با بیان اینکه  در حال حاضر تمام اعضای شورای شهر تهران اصلاح طلب هستند و این تک صدایی و مونولوگ است گفت: دلیل دوم همین یک صدایی شورای شهر فعلی است.  فکر کنم علی البدل اول  مهدی چمران است  ، چه اشکالی دارد یک اصولگرا وارد شورا شود تا  شورا از مونولوگ خارج شده و حداقل به دو صدایی برسد؟

رسول خضری در ادامه گفت: سومین دلیل به سابقه  محسن هاشمی رفسنجانی بر می گردد . تهران دچار دو معضل بزرگ ترافیک و آلودگی هوا است. بخاطر آلودگی هوا که هر دو هفته یکبار مدارس تعطیل می شوند و شهر هم با شرایط ترافیکی فعلی به یک پارکینگ بزرگ تبدیل شده است . محسن هاشمی رفسنجانی یک ناخدا کارکشته است. کشتی متلاطم پایتخت از بعد  عمران و مدیریت شهری باید توسط یک ناخدا کارکشته که تجربه شده و امتحان پس داده است هدایت شود . محسن هاشمی رفسنجانی در حقیقت پرچم دار ساخت  پروژه مترو در شهر تهران بوده است و  در بخش عمران هم فردی صاحب نام هستند.

نماینده اصلاح طلب مجلس در ادامه بیان کرد: معتقدم  بعد از محسن هاشمی رفسنجانی گزینه مناسب برای شهرداری تهران سید محمدعلی افشانی است.

رسول خضری در پایان گفت: امیدوارم یک شهردار مناسب برای شهر تهران انتخاب شود.

منبع: برنا

نظرات بینندگان