arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

ربات آمازون وارد اتاق نشیمن کاربران می شود/تحویل کالاها با «وستا» متفاوت تر از همیشه

 ربات جدید آمازون،می تواند وارد خانه کاربران شده و در اتاق نشیمن به آن ها خدمات ارائه کند. این موضوعی است که در قالب یک پروژه مخفی در دست اجراست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ربات جدید آمازون،می تواند وارد خانه کاربران شده و در اتاق نشیمن به آن ها خدمات ارائه کند. این موضوعی است که در قالب یک پروژه مخفی در دست اجراست.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب، به نقل از سی نت،ربات های جدید آمازون که وستا( Vesta) نام دارند، قرار است به زودی در قالب یک طرح انقلابی وارد خانه های کاربران شوند.

بر اساس اطلاعاتی که از این  پروژه مخفی آمازون منتشر شده است، ربات وستا از اوایل سال آینده میلادی وارد بازار می شود.

این اطلاعات که ابتدا توسط بلومبرگ منتشر شده و از یک منبع ناشناس حاضر در آمازون نقل می شود، حکایت از آن دارند که آمازون باز هم یک طرح بلندپروازانه و جذاب دیگر در چنته دارد.

مدیر شرکت آمازون،جف بزوس همواره علاقه زیادی به ایده های جدید دارد و بنابراین انتخاب این روش برای تحولات در شرکت چندان از وی بعید به نظر نمی رسد. 

جف بزوس در ماه فوریه اعلام کرد که شرکتش در تلاش برای "2 برابر سازی" سیستم های توسعه دستیار صوتی دیجیتال الکسا خواهد بود. بنابراین اگر مردم تمایل دارند از امکانات مدرن تری استفاده کنند، بهتر است از دستگاه های خانگی هوشمندتری استفاده کنند. 

هنوز کاملا مشخص نیست که ربات ها قرار است چه کاری انجام دهند، اما می توان انتظار داشت فرایند مذکور مثل این باشد که الکسا را بر روی چرخ هایی در اطراف خانه ها چرخاند. .

شایان ذکر است که آمازون در حال حاضر یک بلندگوی اکو قابل حمل و الکسا را نیز به شکل هوشمند برای ارائه خدمات خود طراحی کرده که «آمازون تپ» نامیده می شود.

 

نظرات بینندگان