arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

اپل مدیر اسبق سامسونگ را استخدام کرد/وقتی غول فناوری کره کیش و مات می شود

اپل در اقدامی جالب توجه، یکی از مدیران اسبق سامسونگ را استخدام کرده است. فردی که پیش بینی می شود با هدف مقابله با کره ای ها انتخاب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اپل در اقدامی جالب توجه، یکی از مدیران اسبق سامسونگ را استخدام کرده است. فردی که پیش بینی می شود با هدف مقابله با کره ای ها انتخاب شده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،استخدام افرادی که پیش از این در سازمان های دیگر کار کرده اند، چندان عجیب نیست. اما وقتی استخدام مدیر یک شرکت در شرکتی رقیب انجام شود موضوع چندان ساده نخواهد بود.
 رهبر جدید اپل در حوزه کسب و کار کره جنوبی،از خانه بزرگترین رقیبش یعنی سامسونگ انتخاب شده است. گرچه این فرد اکنون دیگر عضو سامسونگ نیست،اما این انتصاب در نوع خود قابل توجه است.

این مدیر اسبق که براندون یون،نام دارد، پست خود را برای پیوستن به سازنده آیفون در دفتر کره جنوبی طی ماه جاری ترک کرده است.

اطلاعات پروقایل وی در لینکدین هنوز به روز رسانی نشده و وی همچنان به عنوان مسئول دفتر سامسونگ در حوزه استراتژی های دیجیتالی است. اما او قرار است به زودی به دفتر اپل بپیوندد. این موضوع نخستین بار توسط بلومبرگ منتشر شده است. 

یون، پیش از این نیز نزدیک به یک دهه موفق را با مایکروسافت گذرانده و در نتیجه جزو افرادی است که بسیاری از شرکت های معتبر،برای همکاری با وی تمایل دارند.

دستگاه های اپل تقریبا 17 درصد سهم بازار را در مقایسه با سامسونگ، که بیش از 50 درصد آن را در اختیار دارد،تشکیل می دهند،اما به نظر می رسد رقابت این دو غول فناوری وارد فاز جدیدی شده است. سامسونگ تا کنون در خصوص این حرکت یون هیچ نوع اظهارنظری نداشته است. 

 

نظرات بینندگان