arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات آمازون تا جدیدترین هواپیمای ایرباس

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

این روزها دیدن افرادی که در مترو، در حال قدم زدن، سرکار و ...مشغول کار با گوشی های خود هستند چندان عجیب نیست. اما این موبایل ها چرا تا این حد جذاب هستند؟ شاید بتوانیم بگوییم اگر اپلیکیشن ها نبودند موبایل ها هم تا این حد جذاب جلوه نمی کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 ربات جدید آمازون،می تواند وارد خانه کاربران شده و در اتاق نشیمن به آن ها خدمات ارائه کند. این موضوعی است که در قالب یک پروژه مخفی در دست اجراست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت یوتوب در راستای رعایت قوانین و احترام به ایجاد و پخش محتوای مناسب برای کاربران بالغ بر   8.3 میلیون ویدیو در عرض  3 ماه حذف کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل در اقدامی جالب توجه، یکی از مدیران اسبق سامسونگ را استخدام کرده است. فردی که پیش بینی می شود با هدف مقابله با کره ای ها انتخاب شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتیجه دادگاه تجدید نظر یکی از جنجالی ترین پرونده های فناوری مشخص شد و سرانجام پرونده موسوم به«میمون سلفی بگیر» در دادگاه با شکست مواجه شد.مشرح خبر را اینجا بخوانید.

آخرین هواپیمای  گروه ایرباس موسوم به  A350 آماده یک رکوردشکنی چشمگیر است.رکوردی که قرار است سند طولانی ترین «پرواز تجاری» را به نام خود بزند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خودروی کاروانی موسوم به «تیپون»یک خودروی ویژه برای افرادی است که عادت دارند به سفرهای جاده ای بپردازند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

باستان شناسان متوجه شدند یک جهش ژنتیکی باعث شده 20 هزار سال پیش اجداد بومیان فعلی آمریکا بتوانند از سیبری به آلاسکا مهاجرت کنند.مشروخ خبر را اینجا بخوانید.

 بسیاری از کاربران تلگرام در روسیه در راستای اعتراض به فیلترینگ تلگرام اقدام به پرتاب موشک هایی کاغذی در سطح شهر کردند. فیلم این خبر را اینجا ببینید.

زیست‌شناسان و شیمی‌دانان این مرکز پژوهشی که با استفاده از کاه، «بیوبوتانول» تولید می‌کنند می‌گویند این ماده‌ می‌تواند یک سوخت جایگزین تولید کند که‌ بسیار کاراتر بوده و با محیط زیست بسیار همسازتر است.فیلم این ویدئو را اینجا ببینید.

 

 

 

نظرات بینندگان