arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

جزئیات تیراندازی به سمت خودروهای حراست پالایشگاه بهبهان

مدیر روابط عمومی پالایشگاه "بیدبلند خلیج فارس" از تیراندازی راکبان ناشناس یک موتورسیکلت به سمت خودروهای حراست این پالایشگاه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیر روابط عمومی پالایشگاه "بیدبلند خلیج فارس" از تیراندازی راکبان ناشناس یک موتورسیکلت به سمت خودروهای حراست این پالایشگاه خبر داد.

هدایت‌الله درخشنده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حوالی ساعت 2 بامداد امروز(5 اردیبهشت ماه)،‌ راکبان یک دستگاه موتورسیکلت از بیرون محوطه پالایشگاه گاز "بیدبلند خلیج فارس " به سوی خودروهای حراست پالایشگاه تیراندازی کردند که تنها یکی از خودروها آسیب دید و خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی بر جای نگذاشت.

وی ادامه داد: دوربین‌های مداربسته ما در زمان تیراندازی بامداد امروز فعال بودند و فیلم تیراندازی که همراه با جزئیات است،‌ در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت. خوشبختانه در زمان تیراندازی نیروهای حراست با راکبان موتورسیکلت درگیر نشدند.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه بیدبلند دو بیان کرد: پروژه پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، ابرپروژه‌ای ملی است که در شهرستان بهبهان در حال اجرا است و تاکنون بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: در حال حاضر امنیت کامل در پالایشگاه برقرار است و کارمندان اداری و عملیاتی ما در پالایشگاه مشغول فعالیت هستند.

درخشنده درباره برخی شایعات مطرح شده در خصوص اینکه تیراندازی صبح امروز به سوی پالایشگاه به دلیل بحث استخدام‌های غیربومی بوده است، گفت: این شایعات کذب هستند. هنوز انگیزه ضاربان تیراندازی امروز مشخص نشده است.

نظرات بینندگان