arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

ریما رامین فر: ارقام اعلام شده درمورد دستمزد میلیاردی از «پایتخت۵» جعلی است

از روز یکشنبه در فضای مجازی پستی منتشر شد مبنی بر اینکه دستمزد بازیگران اصلی این مجموعه برای بازی در «پایتخت ۵» چه مقدار بوده است که به دلیل بالا بودن ارقامی که در این نامه ذکر شده بود، همین امر واکنش بسیاری را از جانب کاربران برانگیخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از روز یکشنبه در فضای مجازی پستی منتشر شد مبنی بر اینکه دستمزد بازیگران اصلی این مجموعه برای بازی در «پایتخت ۵» چه مقدار بوده است که به دلیل بالا بودن ارقامی که در این نامه ذکر شده بود، همین امر واکنش بسیاری را از جانب کاربران برانگیخت. تا جایی که دقایقی بعد از انتشار این ارقام که با سربرگ موسسه اوج منتشر شده بود، مدیر روابط عمومی سازمان اوج تکذیبیه ای را در این باره منتشر کرد مبنی بر اینکه این نامه جعلی است، اما دستمزدهای این بازیگران به موضوع داغی در فضای مجازی تا ساعتها مبدل شده بود و همه در این باره صحبت می کردند.
به همین دلیل خبرنگار بانی فیلم با بازیگرانی که اسامی آنها در این نامه ذکر شده بود، تماس گرفت که ریما رامین فر و بهرام افشاری پاسخ های کوتاهی دادند.
بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش در پاسخ به سوال بانی فیلم عنوان کرد که هر خبر زرد و بی ارزش جوابیه ندارد.
خمسه و تنابنده نیز در گفت وگو با بانی فیلم دریافت این ارقام را بشدت تکذیب کردند.
ریما رامین فر بازیگر نقش هما در این مجموعه در گفت و گویی که با بانی فیلم داشت، در واکنش به این موضوع بیان کرد: خود سازمان اوج که این موضوع را تکذیب کرد و قطعا این ارقام جعلی است و اصلا دستمزدهای ما این رقم نیست. به هر حال این مبالغی که بیان شده جعلی است و من فکر می کنم همه باید باور کنند که این ارقام جعلی است.

نظرات بینندگان