arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

بازديد رييس شوراي شهر از جشنواره فيلم فجر/ محسن هاشمي: هر چه تقاضا برای شرکت در این جشنواره بیشتر باشد عظمت ايران را نشان مي دهد

رييس شوراي شهر تهران از پانزدهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر بازدید کرد و به تماشاي سه فيلم مستند كوتاه درباره يمن، سوريه و ميانمار نشست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تقدير مسئولان جشنواره بين المللي فيلم فجر از حمايت شوراي شهر تهران

رييس شوراي شهر تهران از پانزدهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر بازدید کرد و به تماشاي سه فيلم مستند كوتاه درباره يمن، سوريه و ميانمار نشست.

به گزارش خبرنگار انتخاب، در این بازدید كه به دعوت ميركريمي دبير جشنواره انجام شد، محسن هاشمي بر ضرورت تقويت تعاملات بين المللي سينماي ايران در معرفي فرهنگ ايران اسلامي و تبادل فرهنگي با جهان تاكيد كرد.

محسن هاشمی در بخشي از اظهاراتش بیان داشت : خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران با ایجاد جشنواره جهانی فیلم فجر به شناخت ایران به جهانیان و حتی خود ایرانیان اقدام میکند.

وي با بيان اين مطلب كه "جشنواره جهانی فیلم فجر میتواند اثرگذاری به مراتب بالاتری از اعزام سخنران به جشنواره های مختلف یا سمینارهای مختلف داشته باشد"، افزود: یک فیلم به قدری اثر گذار است که میتوان با هزینه کم چیزی را که میخواهیم به جهان معرفی کنیم.چون در این جشنواره هنرمندان جهانی شرکت می کنند، هر چه تقاضا برای شرکت در این جشنواره بیشتر باشد عظمت کشور را نشان
مي دهد.

در اين بازديد، مسئولان جشنواره بين المللي فيلم فجر از حمايت شوراي شهر تهران تقدير و تشكر كردند.

 

نظرات بینندگان