arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نگرانی ها برای رباتیک شدن مشاغل تا میانجیگری تیم کوک بین آمریکا و چین

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

یک آشپزخانه صنعتی موسوم به «autowok» قادر است انواع طعم های جادویی غذاهای سنتی چین را در کوتاه ترین زمان طبخ کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد مشاغلی که ما این روزها به عنوان شغل های عادی می شناسیم در معرض تغییر و تحولاتی چشمگیر قرار دارند. تحولاتی که گرچه از سوی برخی از مردم جذاب تلقی می شوند اما می توانند دورنمایی رعب آور را برای انسان های رقم بزنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اینستاگرام به روز رسانی شد و در این به روز رسانی، استوری های اینستاگرامی امکان بارگذاری چند عکس همزمان را کسب کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ربات فلفلی، از مدت ها پیش به عنوان یک ربات چند منظوره بین کاربران مطرح شده است. رباتی که اغلب در رستوران های ژاپنی دیده می شود. اما طراحان این ربات برنامه های جدیدی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت یاهو که طی سال2014 به شدت درگیر پرونده نقض گسترده قوانین اطلاعات کاربران بود و حتی با رسوایی افشای رمز عبور کاربران مواجه شد،بار دیگر با پرونده مالی خود، در صدر خبرها قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

وزیر بازرگانی ایالات متحده اعلام کرد که برنامه فناوری آینده چین موسوم به «چاینا 2025» تبدیل به یکی از برنامه های ترسناک این کشور شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیرعامل اپل  به زودی با رئیس جمهور آمریکا در خصوص تنش های ایالات متحده و چین در حوزه فناوری گفتگو می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خودروی جدید لکسوس موسوم به «لکسوس ای اس 2019» با فناوری مبتنی بر اپل کار پلی به زودی در ماه سپتامبر روانه بازار می شود تا تابستانی پر هیجان را به کاربران هدیه دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موتور پرنده موسوم به «hoverbike» یک ابزار عالی برای دور زدن ترافیک است.این موتور جذاب قادر است تا 33 فوت ارتفاع بگیرد و با هر بار شارژ تا 40 دقیقه پرواز کند.فیلم این خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان