arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

سرویس «لایت روم» نرم افزار «ادوبی» به روز رسانی شد/ گزینه های جدید ویرایش عکس / افزایش کیفیت افکت ها در حد نسخه های سینمایی

شرکت مشهور ادوبی یکی از قدرتمند ترین ابزارهای خود یعنی «لایت روم» را به روز رسانی کرد. این به روزرسانی شامل ویرایش و رنگبندی های جدید است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت مشهور ادوبی یکی از قدرتمند ترین ابزارهای خود یعنی «لایت روم» را به روز رسانی کرد. این به روزرسانی شامل ویرایش و رنگبندی های جدید است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب، به نقل از سی نت، لایت روم یکی از پرطرفدارترین ابزارهای ادوبی است که از سال 2007 تا کنون تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب کرده است.

به روز رسانی جدید این نرم افزر شامل  گزینه های ویرایش و رنگ بندی جدید است. بنابراین  اکنون می توانید پروفایل های خود را برای ویرایش عکس و نرم افزارهای جدید آماده کنید. 
 
پروفایل های ادوبی لایت روم از این پس، به شما امکان تغییر حالت ، رنگ و حتی  لحن عکس را می دهند.
ویژگی های پروفایل جدید ادوبی لایت روم، تنظیمات پیش نمایش عکس را روی استروئید قرار می دهد و اکنون می توانید پروفایل های خود را نیز ایجاد کنید.

در حال حاضر پروفایل ها از فناوری خاصی به نام "جدول جستجوی سه بعدی" (LUT) استفاده می کنند که ریزه کاری رنگ ها و تنالیته رنگ را به شیوه های دقیق تبدیل می کند.شیوه هایی که برای مدت ها در صنعت سینما نیز مورد استفاده قرار می گرفت تا فیلم هایی خاص را به نمایش بگذارد. 

برای مثال ایجاد افکت های خاص در سه گانه مشهور «ماتریکس» . درواقع در به روز رسانی جدید ادوبی امکان خلاقیت برای کاربران به شکلی مضاعف فراهم است.

این پیشرفت چشمگیر نه تنها برای کاربران گیج کننده نخواهد بود بلکه یک انعطاف پذیری و پیشرفت چشمگیر را برای کاربران فراهم می کند. پیشرفتی قابل توجه و جدید در قدرت و انعطاف پذیری ویرایش عکس ها که باعث می شود حتی سختگیر ترین کاربران ادوبی نیز از این برنامه احساس رضایت کنند.

 جاش هاتفل، مدیر محصولات اصلی ادوبی، در پست وبلاگی خود، خطاب به کاربران گفت: "ما بازخورد شما را شنیدیم و احساس کردیم که بخش هایی از انتشار جدید ما نیاز به اصلاح دارد، پس ما سطح کیفیتی کار خود را ارتقا دادیم و خوشحالیم که اعلام می کنیم مشکلات ما حل شده اند."

 

نظرات بینندگان