arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

نسل دوم عینک های هوشمند «اسنپ چت» معرفی شد / ضد آب و ضد ضربه / دوربین «اچ دی» و میکروفون قدرتمند

نسخه دوم عینک هوشمند اسنپ چت به بازار معرفی شد.عینکی موسوم به Snapchat Spectacles 2 که در برابر آب و ضربات مقاوم تر است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نسخه دوم عینک هوشمند اسنپ چت به بازار معرفی شد.عینکی موسوم به Snapchat Spectacles 2 که در برابر آب و ضربات مقاوم تر است .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز شرکت اسنپ پس از مدت ها وقفه بالاخره نسخه دوم عینک های خود را رونمایی کرد. نسل دوم این عینک ها همزمان که از دوربین های مقاوم تری برخوردارند،ضد آب نیز هستند.

ایوان اشپیگل مدیر جوان اسنپ دراین خصوص می گوید "در حال حاضر ما می دانیم که بسیاری از ابزارهای پوشیدنی ها می توانند ضد آب باشند. بنابراین با خود گفتیم  چرا عینک اسنپ جزو این دسته بندی نباشد."

عینک نسل دوم نازک تر از مدل پیشین و البته براق تر است.شما می توانید عینک های نسل دوم اسنپ را در سه رنگ خریداری کنید: کهربایی ، آبی اقیانوسی و یاقوت کبود. پیش از این، نیز رنگ هایی مثل سیاه ،صدفی و ...از این محصول موجود بود.

افزون بر پشتیبانی از عکس و مقاومت نسبت به آب، این محصول دارای 2 میکروفون است که به بهبود کیفیت صداهای دور و حذف صداهای اضافی کمک می کند. 

این محصول دارای تراشه وای فای داخلی است و از دوربین اچ دی با سنسوری که  25 درصد پیکسل های  بیشتری دارد،پشتیبانی می کند.

 شما  می توانید حدود یک هفته ارزش محتوایی یا حدود 70 ویدئو و تا 280 عکس (و یا بیشتر) را با این محصول ثبت کنید. با   شارژر جدید می توانید تا 4 باراز این گجت استفاده کنید .

درضمن این محصول دارای جی پی اس و سیستم عمق سنجی است و از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است.

نظرات بینندگان