arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

قتل پسر بچه مشهدی با 21 ضربه چاقو / پسر به جای آژانس، به اشتباه سوار یک پراید غریبه شد / کشف پیکر نزدیک ورزشگاه ثامن الائمه

پسر بچه مشهدی با 21 ضربه چاقو مرد 27 ساله در مشهد از پای درآمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پسر بچه مشهدی با 21 ضربه چاقو مرد 27 ساله در مشهد از پای درآمد.

قاضی سیدجواد حسینی معاون دادستان مشهد شامگاه پنجشنبه گفت: دیروز ظهر این پسربچه در محدوده خیابان موسوی قوچانی مشهد هنگام رفتن به مدرسه یادش می‌آید که سرویس مدرسه چند روزی غیبت خواهد داشت به همین علت زنگ خانه را زده و از مادرش خواسته بود برای او آژانس بگیرد.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از تماس با آژانس این دانش آموز سوار بر خودرو پراید محل را ترک کرده بود، مادر وی که به سرعت رسیدن آژانس مشکوک شده بود طی تماس دوباره با تاکسی تلفنی متوجه شد که پسرش با خودرویی غیر از خودروی آژانس رفته است.

قاضی حسینی ادامه داد : متاسفانه دیشب جسد این پسربچه در حوالی شهرک صنعتی شاندیز در محدوده ورزشگاه ثامن در حالیکه با 21 ضربه چاقو به بدن و یک ضربه تیشه به پیشانی به قتل رسیده بود، پیدا شد.

وی ادامه داد: رسیدگی به موضوع مربوط به دادستانی بینالود بود ولی با توجه به حساسیت حادثه و تاکید دادستان عمومی مرکز استان امروز رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادستانی و دایره ویژه جنایی مشهد قرار گرفت و تحقیقات به صورت شبانه روزی برای یافتن قاتل ادامه دارد.

نظرات بینندگان