arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری/ دفترچه‌ جدید اصلاحات آزمون منتشر شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم، مهلت انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی آزمون دکتری ۹۷، این مهلت تا ساعت ۲۴ فردا دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تمدید شده است، لذا آن دسته از مجازین به انتخاب رشته که تاکنون نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های خود اقدام نکرده‌اند در این مهلت تمدید شده می‌توانند بر حسب علاقه‌، کدرشته‌ محل‌های خود را در فرم اینترنتی انتخاب رشته درج کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه اصلاحات انتخاب رشته آزمون دکتری 97 خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره برخی اصلاحات دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون دکتری ۹۷ از عصر دیروز (شنبه هشتم اردیبهشت ماه) بر روی سایت این سازمان به نشانیhttp://www.sanjesh.org/ قرار گرفت و اصلاحات جدید به همراه اضافه شدن کد رشته محل‌های جدید برخی رشته‌ها امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم، مهلت انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی آزمون دکتری ۹۷، این مهلت تا ساعت ۲۴ فردا دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تمدید شده است، لذا آن دسته از مجازین به انتخاب رشته که تاکنون نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های خود اقدام نکرده‌اند در این مهلت تمدید شده می‌توانند بر حسب علاقه‌، کدرشته‌ محل‌های خود را در فرم اینترنتی انتخاب رشته درج کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، ‌همچنین گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری ۹۷ که نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کردند نیز می‌توانند در این مهلت تمدید شده اطلاعات انتخابی خود را ویرایش کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: تا ساعت 12 ظهر امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه) از بین ۱۷۳ هزار و ۷۶۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری، تعداد 109 هزار و 363 نفر نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند. به عبارتی ۵۳ درصد داوطلبان مجاز، در این آزمون انتخاب رشته کرده‌اند.

نظرات بینندگان