arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

موسس شرکت «ویرجین» وعده داد: هیجان انگیز ترین تجربه های بشری در راه است / اتصال کشورهای جهان در کوتاه ترین زمان

ریچارد برانسون موسس شرکت ویرجین و کارآفرین سرشناس می گوید؛ به زودی تجاربی هیجان انگیز در حوزه حمل و نقل به واسطه هایپرلوپ در راه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  

ریچارد برانسون موسس شرکت ویرجین و کارآفرین سرشناس می گوید؛ به زودی تجاربی هیجان انگیز در حوزه حمل و نقل به واسطه هایپرلوپ در  راه است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، هایپرلوپ ها نقشی پررنگ در آینده زندگی انسان ها ایفا خواهند کرد. این موضوعی است که روز یکشنبه  در گفتگوی ریچارد برانسون با سی ان بی سی مطرح شد.

درواقع مدیر عامل ویرجین، در تلاش است تا به ابرقهرمان حوزه هایپرلوپ تبدیل شود.او به عنوان یک کارآفرینان بریتانیایی، یکی از چندین مدیرانی است که برای ترویج تکنولوژی تلاش می کند و امیدوار است،مردم را برای ایده خود آماده کند.

برانسون در جریان مصاحبه اختصاصی سی ان بی سی گفت: "من به عنوان رئیس شرکت ویرجین به شکلی عجیب و غریب هیجان زده ام تا به واسطه ایده خود کشورهای مختلف جهان را به یکدیگر متصل کنم.درواقع هایپرلوپ ها می توانند نه تنها در سطح یک شهر و یا کشور، بلکه در سطح چند کشور مختلف اتصال ایجاد کند."

ریچارد برانسون وعده داد که این ایده طی بازه زمانی 3 سال آینده عملی می شود.نخستین بار ایلان ماسک بنیانگذار تسلا در سال 2013 چنین وعده ای داد. اما اکنون نوبت به برانسون رسیده که در این خصوص فعالیت کند.

به نظر می رسد توسعه دهندگان نیز در مورد چنین ایده هایی ذهنیتی مثبت دارند. ریچارد برانسون در این خصوص می گوید: "هنگامی که شما در مورد کپسول های متحرکی صحبت می کنید که بالغ بر 800 مایل بر ساعت حرکت می کنند قطعا هیجان زده می شوید . فرقی نمی کند هایپرلوپ ها بار حمل کنند یا انسان. موضوع اصلی بر سر کیفیت این شیوه حمل و نقل است. "

 ریچارد برانسون گفت: امیدواریم که مردم در سال های  آینده نزدیک تر به یکدیگر زندگی کنند و فاصله ها کمتر شود.دیگر قرار نیست پروازهای هوایی تنها تسهیل کنندگان سفر باشند.

"ما در حال صحبت کردن در حدود دو تا سه سال هستیم، نه سالها دور. فرزندان و نوه های من می خواهند همان چیزهایی را که میخواهم بخواهم بخواهم. آنها می خواهند سریع تر به مکان ها بروند."

برانسون تاکید کرد : "ما در تلاشیم تا رویای 30 ساله خود را به حقیقت پیوند بزنیم. ما 800 مهندس را در این پروژه برای 13 سال استخدام کرده ایم.

 

 

نظرات بینندگان