arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

صحبت‌های برانکو؛ از جنجال مترجم تا لیگ قهرمانان و نقل و انتقالات

سرمربی کروات پرسپولیس گفت: چیزی که من را شاد می کند انگیزه ای است که در بازیکنان می بینم. یک بار دیگر به آنها بابت بازی خوب خود و قهرمانی تبریک می گویم چون آنها بسیار مهم هستند. به علیپور هم تبریک می گویم که توانست به عنوان آقای گل لیگ برسد. پرسپولیس در تمام بخش ها و فاکتورها بهترین تیم فصل بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صحبت‌های برانکو؛ از جنجال مترجم تا لیگ قهرمانان و نقل و انتقالات

سرمربی کروات پرسپولیس در پایان تمرین امروز سرخپوشان درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین سرخ پوشان درباره شرایط پرسپولیس گفت: حدودا سه روز استراحت کردیم. خوشحالم که همه بچه ها سرحال هستند و می دانیم که دو بازی بسیار بسیار مهم و سخت در آسیا داریم و می خواهیم با موفقیت در این دیدارها فصل بسیار بسیار خوب خود را به پایان برسانیم.

او ادامه داد: چیزی که من را شاد می کند انگیزه ای است که در بازیکنان می بینم. یک بار دیگر به آنها بابت بازی خوب خود و قهرمانی تبریک می گویم چون آنها بسیار مهم هستند. به علیپور هم تبریک می گویم که توانست به عنوان آقای گل لیگ برسد. پرسپولیس در تمام بخش ها و فاکتورها بهترین تیم فصل بودند.

برانکو درباره شناخت خود از تیم الجزیره گفت: این بازی تنها شانسی است که خود را نشان دهند. به همین خاطر می دانم که حریف سرسختی هستند اما از گزینه برنده بودن خود استفاده خواهیم کرد چرا که تیم بسیار بهتری از آنها هستیم اما در نهایت باید قبول کنیم بازی های بین المللی سخت هستند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از مترجم خود ناراحت هستید، گفت: بله. نباید ناراحت باشم؟ نه از مترجم بلکه از شما خبرنگاران ناراحت هستم که این سوال را مطرح می کنید.

خبرنگاران در واکنش به صحبت های برانکو گفتند که آنها به این دلیل این سوالات را مطرح می کنند که می خواهند شایعات را از منبع اصلی کسب کنند که برانکو در واکنش به این موضوع گفت شما از کدام شایعات صحبت می کنید؟

خبرنگاران در پاسخ به سوال برانکو به تشریح اتفاقات رخ داده در فضای مجازی پرداختند که برانکو در واکنش به صحبت های آنها تصریح کرد: شایعات همیشه هستند.

نظرات بینندگان