arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از احیای نسل هایی جدید از «ماموت» تا ربات نجات بخش

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

ربات هوشمند «Snakebot» نامزد دریافت جایزه برترین ربات نجات دهنده سال شد.رباتی که ظاهری شبیه به مار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

چشم انداز خودروهای خودران بی ام و نه تنها بر پایه تکنولوژی های هوشمند است، بلکه ویژگی هایی ممتاز نسبت به خودروهای خودران مشابه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل به افتخار شاهزاده ریاضیات جهان لوگوی مرورگر خود را تغییر داد. صحبت بر سر  یوهان کارل فریدریش گاوس است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزینه « downvote» فیسبوک به طور آزمایشی برای برخی از کاربران این شرکت در استرالیا و نیوزیلند فعال شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک نویسنده جوان با انتشار داستانی برای بچه ها که قهرمانانش بیت کوین و بلاک چین هستند، جنجال آفرید .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ریچارد برانسون موسس شرکت ویرجین و کارآفرین سرشناس می گوید؛ به زودی تجاربی هیجان انگیز در حوزه حمل و نقل به واسطه هایپرلوپ در  راه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران دانشگاه هاروارد معتقدند می توان نسل فیل های نخستین موسوم به «ماموت» را برای بار دیگر احیا کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تازه‌ترین وسیله نقلیه فوق پیشرفته جهان با عنوان Hyperloop در سال ۲۰۲۰ در ابوظبی به حرکت در خواهد آمد. این وسیله می‌تواند مسافران را با سرعتی بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر بر ساعت جابجا کند.فیلم این خبر را اینجا ببینید . 

نظرات بینندگان