arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

رجبی، نماینده مجلس: تفحص از شهرداری تهران به زودی کلید می خورد/ شهرفروشی و واگذاری املاک به افراد خاص محورهای تفحص

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به زودی کلید می خورد، گفت: در گذشته موضوع تفحص مطرح و در مجلس رد شد اما بر اساس پیگیری مداوم متقاضیان انتظار می رود به زودی در مجلس مطرح شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به زودی کلید می خورد.

فرج‌الله رجبی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به زودی کلید می خورد، گفت: در گذشته موضوع تفحص مطرح و در مجلس رد شد اما بر اساس پیگیری مداوم متقاضیان انتظار می رود به زودی در مجلس مطرح شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، افزود: البته این موضوع در کمیسیون عمران مطرح نشده بلکه ممکن است در کارگروه هایی مطرح شده باشد و اگر قرار بر طرح در صحن علنی مجلس باشد باید ابتدا در کمیسیون بررسی شود.

وی محورهای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را تراکم فروشی، سرمایه گذاری ها و املاک دانست و افزود: درآمد شهرداری از محل کمیسیون ماده 100، شهرفروشی، فروش و واگذاری املاک به برخی از افراد خاص و در واقع بررسی عملکرد شهرداری در حوزه درآمدی و هزینه ای در طرح تفحص مورد توجه قرار گرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برخی نمایندگان انتقاد دارند که چرا کمیسیون عمران با جدیت به تخلفات شهرداری و طرح تفحص ورود نکرد؛ در واقع منظور از تفحص روشنگری است نه اتهام زنی اما متاسفانه این مهم مورد حمایت و توجه قرار نگرفت.

منبع : خانه‌ملت

نظرات بینندگان