arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

تاج: به‌زودی درباره قراردادهای فصل بعد بخشنامه‌ای ابلاغ می‌کنیم

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا گفت: برای هر سه تیم ایرانی آرزوی موفقیت می‌کنم. در بحث جوانگرایی نیز سال خوبی در پیش خواهیم داشت، هرچند در ابتدا سخت است اما قطعا بر لزوم آن تاکید داریم. در خصوص روند حرفه‌یی سازی باشگاه‌ها نیز کار را جدی‌تر پیگیری می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بخشنامه‌ای در روزهای آتی ابلاغ خواهد شد تا راهنمای عمل برای قرارداد سال آتی بازیکن، مربی و باشگاه باشد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج، عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی A آسیا در مشهد، ضمن تبریک روز معلم، کارگر و عید نیمه شعبان اظهار کرد: تغییر رویه‌ای در جریان مباحث آموزشی توسط ماجدی و تیمش صورت گرفته‌ است که در جریان آن هستم. صرفا اخذ مدرک ملاک نیست و به دنبال کاربردی کردن این مدارج هستیم تا نمود آن را در لیگ‌های برتر و آزادگان ببینیم.

او افزود: روش‌های نامناسب در آموزش، خروجی خوبی برای فوتبال ایران ندارد. ورزشگاه امام رضا مایه مباهات برای کشور است. ورزشگاه‌های دیگری هم در سال ۹۷ در سراسر کشور افتتاح خواهد شد. ان‌شاءالله بتوانیم در سال جام جهانی، جام ملت‌های آسیا و البته بازی‌های آسیایی؛ اتفاقات بزرگی در فوتبال رقم بزنیم.

تاج به اشاره به نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا گفت: برای هر سه تیم ایرانی آرزوی موفقیت می‌کنم. در بحث جوانگرایی نیز سال خوبی در پیش خواهیم داشت، هرچند در ابتدا سخت است اما قطعا بر لزوم آن تاکید داریم. در خصوص روند حرفه‌یی سازی باشگاه‌ها نیز کار را جدی‌تر پیگیری می‌کنیم.

تاج گفت: امسال میزان بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان به حداقل باید برسد، بخشنامه‌ای در روزهای آتی ابلاغ خواهد شد تا راهنمای عمل برای قرارداد سال آتی بازیکن، مربی و باشگاه باشد. امیدوارم با این مسیری که انتخاب کرده‌ایم، بدهی باشگاه‌ها به حداقل برسد.

وی با اشاره به تفاهم فدراسیون و صدا و سیما گفت: بعد از مدت‌ها امسال نخستین سالی است که ان‌شاءالله فوتبال به حق خود در مبحث پخش تلویزیونی می‌رسد. اگر این توافق اجرایی نشود بهتر است فوتبال را تعطیل کنیم.

نظرات بینندگان