arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییر رمز عبور کاربران تا مفقود شدن ربات نوازنده

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

 مارک زاکربرگ مدیرعامل جوان فیسبوک امسال در شرایطی در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان موسوم به F8  شرکت کرد که اخیرا از یک رسوایی بزرگ در خصوص داده های کاربرانش در رسانه های عمومی پرده برداری شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت «نوتلا» به مناسبت روز جهانی رمز عبور با خریداران و علاقه مندان خود که در توییتر فعال هستند شوخی جالبی کرد و از آن ها خواست نام نوتلا را رمز عبور شبکه های اجتماعی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران حوزه ژنتیک امیدوارند به واسطه بررسی مشخصات «دی ان ای»  رمز و راز قاتل زودیاک را شناسایی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ویل اسمیت ستاره سرشناس سینما که اخیرا نشان داده علاقه زیادی به هیجان و کشف ناشناخته ها دارد،اعلام کرده که جشن تولد 50 سالگی خود را با پرش از هلیکوپتر جشن می گیرد. پرشی که توسط یوتوب برای علاقه مندان پخش خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

استفاده از پهبادها از سوی جنایتکاران و مجرمین حرفه ای به یک مشکل بزرگ برای نیروهای پلیس ایالات متحده تبدیل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر به 330 میلیون کاربر خود توصیه کرد رمز عبورشان را تغییر دهند. این تلاش برای تغییرات رمز عبور با هدف پیشگیری از سوء استفاده از اطلاعات کاربرات توصیه شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 یکی از سوال های مهم این روزها این است که آیا فیسبوک مخفیانه ماهواره اینترنتی ایجاد می کند؟ نشانه ها و شواهد حکایت از این دارند که احتمالا پاسخ مثبت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ربات هوشمند نوازنده با 180 سال سن مفقود شد. این ربات که ساز تخصصی «کلارینت» را می نواخت قرار بود به  هلند سفر کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان