arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

بانوی اول آمریکا کمپین «بهترین بودن» را به راه انداخت / مبارزه با سوء استفاده های اینترنتی / افزایش امنیت سایبری

ملانی ترامپ،بانوی اول ایالات متحده برای مبارزه با سوء استفاده های سایبری کمپین "بهترین بودن" را به راه انداخت. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ملانی ترامپ،بانوی اول ایالات متحده برای مبارزه با سوء استفاده های سایبری کمپین "بهترین بودن"  را به راه انداخت. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، همسر رئیس جمهور ایالات متحده،ملانی ترامپ اعلام کرده برای مبارزه با جرائم سایبری و نجات نوجوانان و کودکان از برخی جرائم و حملات، کمپین "بهترین بودن" را به راه خواهد انداخت.


ملانی ترامپ در جریان سخنرانی خود در این خصوص گفت: "کمپین ما قصد دارد افراد را به توسعه احترام، عشق و محبت تشویق کند.این یک  کمپین آگاهی رسانی برای مبارزه با سوء استفاده های اینترنتی و آموزش کودکان کشورهای مختلف برای گفتگوهای مبتنی بر احترام و محبت است. "

وی ادامه داد: "رسانه های اجتماعی می توانند تاثیرهای  مثبت و منفی بر فرزندان ما داشته باشند، اما اغلب، آنها به شیوه های منفی مورد استفاده قرار می گیرند."

گفتنی است سخنرانی ملانی ترامپ در شرایطی انجام می شد که  همسرش دونالد ترامپ در بین شنوندگان و در ردیف اول نشسته بود. 

ملانی ترامپ در بخشی دیگر از سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که مسئولیت بزرگسالان در قبال کودکان و نوجوانان یاداوری اهمیت ارتباطات صوتی ،تصویری و آنلاین آن ها است.

افزایش آگاهی در مورد سوء استفاده اینترنتی از اول نوامبر سال 2016، زمانی که ملانی ترامپ اظهار داشت که در مورد این مسئله تمرکز دارد، در دستور کار نخست وزیر نیز قرار گرفت. 

 در ماه مارس نیز ملانی ترامپ میزبان نشستی در کاخ سفید  شد تا درباره اینکه چگونه شرکتهای تکنولوژیک می توانند کارهای قوی تر  را برای مبارزه با آزار و اذیت آنلاین انجام دهند بحث کند.

رفتارهای مبتنی بر  سوء رفتار آنلاین، پدیده جدیدی است. طبق یک نظرسنجی که توسط مرکز تحقیقاتی «Pew» در سال 2017،انجام شده، چهل و یک درصد از بزرگسالان آمریکایی به طور شخصی تحت تاثیر رفتارهای مبتنی بر آزار و اذیت قرار گرفته اند.

جالب است سخنان خانم ترامپ در شرایطی مطرح می شود که همسر او دونالد ترامپ هنوز در خصوص تخلف انتخاباتی در فضای مجازی در مظن اتهام قرار دارد.

 

نظرات بینندگان