arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

دستگیری فروشندگان دلارهای جعلی در شمال تهران

رئیس کلانتری 101 تجریش با بیان اینکه شاکی در اظهارات خود عنوان کرد متهم 135 هزار دلار جعلی به ارزش 8 میلیارد ریال به وی فروخته است، گفت: در تحقیقات پلیسی، مشخص شد متهم با 2همدستش مجتمعی تجاری تهیه کرده و اقدام به فروش دلارهای جعلی به مالباختگان می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس کلانتری 101 تجریش، با اشاره به دستگیری یک فروشنده دلارهای جعلی و 2 همدستش، گفت: متهمان 135 هزار دلار جعلی به ارزش 8 میلیارد ریال به مالباخته فروخته بودند.

سرهنگ "عباس علی ابراهیمی" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، گفت: درپی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر فروش دلارهای جعلی توسط فردی در محدوده خیابان الهیه، شناسایی و دستگیری متهم و همدستانش در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شاکی در اظهارات خود عنوان کرد متهم 135 هزار دلار جعلی به ارزش 8 میلیارد ریال به وی فروخته است، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی، مشخص شد متهم با 2همدستش مجتمعی تجاری تهیه کرده و اقدام به فروش دلارهای جعلی به مالباختگان می کند.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران موفق شدند متهم و 2 همدستش را دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از دفتر تجاری، تعدادی دلارهای جعلی را که آن ها برای فروش تهیه کرده بودند، کشف کنند.

سرهنگ ابراهیمی بیان داشت: برای شناسایی مالباختگان و کشف سایر جرایم مشابه، هر 3 متهم در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظرات بینندگان