arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

شرکت « AT & T » بیانیه رسمی عذرخواهی منتشر کرد / مدیرعامل غول مخابراتی آمریکا : استخدام وکیل ترامپ یک اشتباه بزرگ بود

مدیر عامل شرکت « AT & T » می گوید استخدام  وکیل ترامپ،مایکل کوهن به عنوان وکیل این شرکت اشتباه بزرگ بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر عامل شرکت « AT & T » می گوید استخدام  وکیل ترامپ،مایکل کوهن به عنوان وکیل این شرکت اشتباه بزرگ بود.
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، مدیرعامل این شرکت امروز به طور رسمی عذر خواهی کرد که  در سال 2017 با مبلغ 600 هزار دلار کوهن را استخدام کرده است.


مدیر عامل این شرکت،رندال استفانسون گفت که این شرکت قصد داشته از کمک کوهن برای رویکرد ادغام   500 میلیارد دلاری بین AT & T و Times Warner کمک بگیرد.

اما اکنون از این اقدام سخت پشیمان است و رسما از کارکنان خود و مشتریانش عذرخواهی می کند.تمامی این اتفاقات در حاشیه دادگاه کیفری کوهن در خصوص ستاره فیلم های غیراخلاقی و رشوه های پرداخت شده به وی به عنوان حق السکوت  رخ می دهد.
جالب است بدانید روز گذشته نیز شرکت داروسازی مشهور Novartis در خصوص استخدام کوهن تحت قرارداد 1،2 میلیون دلاری برای کار مشاوره عذرخواهی کرد. 

هر دو شرکت  AT & T و Novartis در حال گفتگو با دادستان ویژه  پرونده کوهن یعنی رابرت مولر هستند.وی در حال بررسی دخالت مقامات فعلی دولت ترامپ در پرونده تخلف انتخاباتی است.آنها پاسخ دادند که  از منبع  پرداخت آنها به کوهن  برای اولین بار به طور عمومی برای پرداخت حق السکوت به ستاره فیلم های غیراخلاقی استفاده شده است.


مدیرعامل شرکت AT & T، در پیامی به کارکنان شرکت خود گفت: "شرکت ما در تمام موارد مرتبط با کوهن آسیب دیده، به ویژه اعتبار شرکت ما مختل شده است."

استفانسون تاکید کرد: " هر آن چه که ما انجام دادیم طبق قانون انجام شده و کاملا قانونی بود."

 

 

نظرات بینندگان