arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

منصوریان: پزشکان مدعی شدند الهه نابینا می‌شود/ خواهرم برای اولین بار ووشوکار چینی را شکست داد

متاسفانه در فینال مسابقات قهرمانی جهان حریف الهه ضربه محکمی را با پاشنه به گونه خواهرم وارد کرده بود که شش قسمت صورت او شکسته بود. آسیب به قدری زیاد بود که پزشکان ابتدا مدعی شده بودند که احتمالا خواهرم برای همیشه نابینا می‌شود، اما به لطف خدا او خوب شد و امیدوارم در اندونزی نیز بهترین نتیجه را کسب کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منصوریان: پزشکان مدعی شدند الهه نابینا می‌شود/ خواهرم برای اولین بار ووشوکار چینی را شکست دادمسابقات انتخابی تیم ملی وشوو بانوان روز پنج‌شنبه در حالی برگزار شد که در بخش ساندای بانوان و در وزن 52 کیلوگرم سهیلا منصوریان از رویارویی با الهه منصوریان خواهر خود انصراف داد تا الهه با کسب دومین پیروزی در مسابقات انتخابی به عنوان نماینده وزن 52 کیلوگرم به بازی‌های آسیای اعزم شود.

سهیلا منصوریان امروز در گفت‌وگو با رادیو جوان در صحبت‌های خود اظهار داشت: من تجربه زیادی نسبت به الهه ندارم به هر حال الهه قهرمان دنیا است و برای اولین بار چینی‌ها را که صاحب‌نام در وشوو هستند را شکست داده است. در مرحله اولانتخابی بازی را به او واگذار کردم و در مرحله دوم تصمیم گرفتم انصراف دهم به هر حال تجربه الهه بیشتر است و می‌دانم که انشاءالله اگر او در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کند مدال طلا کسب می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مرحله ا ول انتخابی‌ها با تمام توان مبارزه کردی یا به خاطر اینکه مقابل خواهرت مبارزه کردی نسبت به دیگر حریفان آرام‌تر مبارزه کردی گفت: برای اعزام به بازی‌های آسیایی بحث کشورمان مطرح بود،‌ زمانی که می‌خواستم مبارزه کنیم ما با هم رقیب بودیم و خواهر نبودیم، چون می‌خواستیم بهترین نفر برای اعزام انتخاب شود. الهه مربی منمحسوب می‌شود و خیلی سخت بود که مقابل مربی‌ام مبارزه کنم. ما به همین دلیل یک جلسه‌ای با علی نژاد رئیس فدراسیون داشتیم و او نیز به ما گفت که ما می‌خواهیم با تمام توان  شما مقابل یک دیگر مبارزه کنید تا بهترین نفر راهی بازی‌ها‌ی آسیایی شود،‌ بنده تا آخرین لحظه باتمام توان مبارزه کردم و کم نگذاشتم. حضور در بازی‌های آسیایی برای من مهم بود، اما وقتی بازی اول را واگذار کردم ترجیح دادم در بازی دوم مبارزه نکنم.

وی در مورد مصدومیتی که الهه منصوریان در مسابقات جهانی از ناحیه صورت داشت، گفت: متاسفانه در فینال مسابقات قهرمانی جهان حریف الهه ضربه محکمی را با پاشنه به گونه خواهرم وارد کرده بود که شش قسمت صورت او شکسته بود. آسیب به قدری زیاد بود که پزشکان ابتدا مدعی شده بودند که احتمالا خواهرم برای همیشه نابینا می‌شود، اما به لطف خدا او خوب شد و امیدوارم در اندونزی نیز بهترین نتیجه را کسب کند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان