arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

تصمیم جدیدی برای درمان دختران شین آبادی اتخاذ نشده است

رییس تیم پزشکی دانش آموزان شین آبادی گفت: تصمیم جدیدی در خصوص ادامه درمان این دانش آموزان گرفته نشده و تعیین روند درمان در صلاحیت کمیسیون پزشکی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تصمیم جدیدی برای درمان دختران شین آبادی اتخاذ نشده استدکتر جواد فاطمی روز دوشنبه در گفت و گو تلفنی با خبرنگار ایرنا در خصوص خبر منتشر شده در رسانه ها مبنی بر اعزام این دانش آموزان به خارج از کشور، گفت: هیچ کشوری برای اعزام و ادامه درمان این دانش آموزان تعیین نشده است. 
این جراح پلاستیک، افزود: طبق برنامه ریزی ها مقرر شده بود که کمیسیون پزشکی مربوطه در اواخر فروردین سال جاری تشکیل جلسه دهد ولی به دلیل حضور 2 تن از پزشکان عضو این کمیسیون در خارج از کشور، این جلسه به زمان دیگری موکول شد. 
وی افزود: اکنون نیز با توجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات و اهمیت ادامه تحصیل این دانش آموزان، اعضای کمیسیون پزشکی تصمیم گرفتند که جلسه مذکور به بعد از امتحانات خردادماه موکول شود. 
وی ادامه داد: به احتمال زیاد پس از 22 خرداد و همزمان با پایان امتحانات این دانش آموزان، کمیسیون پزشکی تشکیل جلسه خواهد داد. 
این جراح پلاستیک گفت: خبر منتشر شده در این خصوص سوء برداشتی از سخنان وکیل این دانش آموزان بوده است. 
رئیس تیم جراحان دانش آموزان شین آبادی افزود: تا زمان تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور والدین و خود دانش آموزان، هرگونه خبری در این خصوص به دور از واقعیت خواهد بود. 
به گزارش ایرنا در 15 آذر سال 1391 شمسی یک دبستان دخترانه در روستای شین‌آباد پیرانشهر آتش گرفت که در نتیجه آن 2 نفر از دانش آموزان بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست دادند و 14 نفر دیگر هم دچار سوختگی شدند. 

نظرات بینندگان