arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تکنیک جدید ایلان ماسک برای تولید «تسلا3» تا نجات احتمالی غول فناوری چینی از تحریم

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

ایلان ماسک در توییتر خود خبر داد که برای تسریع تولید مدل تسلا3 و رهایی از جهنمی که مدتی است گریبانگیر این مدل شده از فن «هکاتون» استفاده خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی است که اپل با تعدادی از ورزشکاران پارالمپیک همکاری می کند. اکنون در آستانه «روز جهانی آگاهی بخشی در خصوص قابلیت های دسترسی»این شرکت یکی از ورزشکاران خودر ا معرفی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر طرفدار فیلم های تخیلی مثل ماتریکس یا جنگ های ستاره ای باشید حتما با قابلیت ارسال تصاویر دنیای مجازی آشنایی دارید. موضوعی که قرار است به واقعیت تبدیل شود . مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خودروهای خودران گردشگری به زودی در اطراف پارک ملی انگلستان به حرکت در می آیند.خودروهای خودرانی که قرار است به زودی تعداد زیادی از گردشگران را در اطراف پارک ملی  بچرخاند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهاتیر محمد نخست وزیر جدید مالزی اعلام کرد که قوانین دولت قبلی مالزی، در خصوص "اخبار جعلی" به قوت خود باقی  خواهند ماند. این در حالی است که بسیاری از رای دهندگان به محمد خواستار تغییر قوانین مذکور بودند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ترامپ در قالب یک توییت رسمی اعلام کرده که احتمالا با  رئیس جمهور چین همکاری می کند تا شرکت  ZTE را نجات دهد . مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وزیر ارتباطات در مورد شائبه قطع خدمات زیرساختی به پیام رسان بومی سروش توضیح داد و گفت: این پیام رسان به جای حل فنی مشکل، موضوع را به عملیات روانی کشانده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فناوری های تشخیص چهره همیشه درست عمل نمی کنند. این موضوعی است که توسط نیروهای پلیس انگلستان مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ربات هوشمند موسوم به «جیبیو» یکی از اجتماعی ترین ربات هایی است که تا کنون از سوی طراحان دنیای فناوری و تکنولوژی به بازار عرضه شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان