arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

استفاده از فناوری تشخیص چهره در مراسم ازدواج سلطنتی بریتانیا / نام همه مهمانان به صورت زنده زیرنویس خواهد شد

مراسم ازدواج نوه ملکه انگلستان یعنی پرنس هری و بازیگر آمریکایی مگان مارکل در شرایطی برگزار خواهد شد که از فناوری تشخیص چهره در طول این مراسم استفاده خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم ازدواج نوه ملکه انگلستان یعنی پرنس هری و بازیگر آمریکایی مگان مارکل در شرایطی برگزار خواهد شد که از فناوری تشخیص چهره در طول این مراسم استفاده خواهد شد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، در شرایطی که در مراسم ازدواج سلطنتی تعداد بسیاری از افراد و گروه های مختلف شرکت می کنند، فناوری تشخیص چهره برای بررسی مهمان ها، از طریق  تیم پشتیبانی اجرایی می شود.

بر اساس گزارش های اولیه، کلیسای سنت جورج در قلمرو ویندزور در انگلستان مراسم ازدواج سلطنتی را میزبانی خواهد کرد.اما مهمانان باید در کنار چای و پذیرایی خود را برای فناوری تشخیص چهره نیز آماده کنند. 

مراسم ازدواج سلطنتی پرنس هری و مگان مارکل  تعطیلات آخر هفته 19 مه برگزار می شود. گروه پخش کنندکان این مراسم وعده داده اند که ازفناوری تشخیص چهره برای کمک به شناسایی افراد استفاده  کنند. 

برای این هدف شبکه خبری اسکای نیوز با همکاری شرکت خدمات و سرویس های وب امازون این مراسم ازداوج را با خدماتی موسوم "Who Who's  Live" پخش خواهد کرد. با استفاده از نرم افزار شناسایی آمازون، نام مهمان ها به صورت زیرنویس در صفحه ظاهر می شود.

دیوید گیبس، مدیر شرکت اخبار دیجیتال، گفت: "این قابلیت جدید به بینندگان سلطنتی عروسی اجازه می دهد بینش بیشتری را در یکی از بزرگترین رویدادهای زنده سال جاری، داشته باشند و بدانند چهره های مشهور دقیقا در کدام بخش از این مراسم جای گرفته اند. "

وی ادامه داد: "ما از استفاده از این توانایی نرم افزاری جدید برای  مخاطبان خود بسیار هیجان زده هستیم . "

البته باید دید این فناوری تشخیص چهره در عمل تا چه حد ضریب خطا خواهد داشت به خصوص پس از گزارش اخیر پلیس متروپولیتن در بریتانیا که نشان می دهد در 98 درصد موارد، فناوری تشخیص چهره نادرست عمل می کند. 

 

نظرات بینندگان