arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

رقابت اپل و آمازون در شمال ویرجینیا / تیم کوک بی سر و صدا میادین فعالیت خود را توسعه می دهد

کمپانی اپل در تلاش است تا یک پردیس جدید را در شمال ویرجینیا افتتاح کند. این موضوع در شرایطی اتفاق می افتد که آمازون نیز اخیرا در همین منطقه شعبه ای جدید افتتاح کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمپانی اپل در تلاش است تا یک پردیس جدید را در شمال ویرجینیا افتتاح کند. این موضوع در شرایطی اتفاق می افتد که آمازون نیز اخیرا در همین منطقه شعبه ای جدید افتتاح کرده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، مدت ها زمان لازم است تا شرکت های مطرح حوزه تکنولوژی موفق شوند از طریق نیاز سنجی، مکان مناسب را برای افتتاح شعب جدید خود پیدا کنند.

این نیازسنجی گاه بسیار پیچیده است و ماه ها زمان می برد. اکنون یک گزارش جدید نشان می دهد که  غول تکنولوژی آمریکایی یعنی اپل در حال بررسی شرایط برای ورود به ویرجینیا است. این در شرایطی است که از مدت ها پیش آمازون نیز برای  جا به جایی دفتر خود این مکان را انتخاب کرده بود.

 

تمامی این موارد نشان می دهد که دنیای صنعت تکنولوژی ظاهرا به  ویرجینیای شمالی علاقه بسیاری دارد .

واشنگتن پست روز چهارشنبه با اشاره به سخنان فعالان املاک و مستقلات در این منطقه نوشت :اپل بی سر و صدا برنامه های خود برای ساخت یک محوطه جدید برای  20  هزار کارمند پیش می برد . اپل در ماه ژانویه اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای ساخت یک مقر جدید در ایالات متحده است.

این ابراز علاقه به ویرجینیا درست 4 ماه  پس از آن اتفاق می افتد که آمازون ویرجینیای شمالی را در لیست 20 فینالیست خود برای تشکیل مقر ثانویه با 50 هزار کارمند در نظر گرفته است. 

یکی از علل اصلی انتخاب ویرجینیا موقعیت سوق الجیشی و استراتژیک این منطقه است .غول های فناوری برای دسترسی به منطقه واشنگتن دی سی هیچ مسیری ایده آل تر از ویرجینیا ندارند و این هدف  نیز تلاش های این شرکت ها را برای حضور در ویرجینیا توجیه می کند.

 

نظرات بینندگان