arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی

داماد حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی درباره مراسم تدفین و خاکسپاری حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی،‌ گفت: ساعت ۲۲ امشب حاج آقا در بیت‌الاحزان غسل داده می‌شود و فردا قبل از ظهر ساعت ۱۰ از مسجد موسی بن جعفر (ع) واقع در میدان غیاثی تشییع می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی صبح فردا از مقابل مسجد موسی بن جعفر (ع) تشییع و عصر همان روز در جوار حرت حضرت معصومه (س) به خاک سپرده می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حجازی ـ داماد حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی ـ در گفت‌وگو با ایسنا که در منزل حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی حضور داشت، درباره مراسم تدفین و خاکسپاری حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی،‌ اظهار کرد: ساعت ۲۲ امشب حاج آقا در بیت‌الاحزان غسل داده می‌شود و فردا قبل از ظهر ساعت ۱۰ از مسجد موسی بن جعفر (ع) واقع در میدان غیاثی تشییع می‌شود.

بعدازظهر ساعت ۵ عصر از قم مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مراسم خاکسپاری حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی انجام می‌شود و در جوار حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده می‌شود.

بر اساس گزارش خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی استاد برجسته اخلاق عصر امروز (پنج‌شنبه) همزمان با اولین روز ماه رمضان بر اثر عارضه تنفسی و کبدی دار فانی را وداع گفت.

نظرات بینندگان