arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ردیاب بلوتوثی هوشمند تا ربات بی نیاز از باتری

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت تجارت الکترونیک «eBay» قصد دارد یک فروشگاه الکترونیکی ویژه برای کاربران ایجاد کند. فروشگاهی که فقط ایده آل های کاربران را نمایش می دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیرعامل شرکت مشهور توییتر؛ جک دورسی معتقد است اینترنت یک منبع گنج نامحدود است که به زودی درامدزایی خیره کننده خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دانشمندان در پی یافتن پاسخ یک سوال مهم هستند که از سوی کودکان دانش آموز مطرح شده است، سوالی که می پرسد چگونه ممکن است دایناسورهایی با یک تن وزن، روی تخم دایناسورهای خود می نشسته اند تا ان ها را گرم کرده و آماده جوجه شدن کنند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مسواک هوشمند موسوم به «AR Toothbrush» یکی از مفیدترین ابزارهای سلامتی است که برای بهداشت دهان و دندان کودکان به بازار عرضه شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ردیاب بلوتوثی هوشمند «TrackR» محصولی کاربردی برای افرادی است که عادت دارند با محصولات هوشمند کوچک و چند وجهی استفاده کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ربات بی نیاز از موتور، شارژر و باتری محصولی جدید است که  برای کاربران مشکل پسند طراحی شده است .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نیوزیلند تصمیم دارد بودجه سال جاری خود در حوزه امنیت سایبری را تا 3.9 میلیون دلار افزایش دهد. این موضوعی است که نشان می دهد امنیت سایبری تا چه حد برای دولت این کشور حائز اهمیت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان