arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جذب لئون بیلی توسط تیم بایرن مونیخ است. باوارایی‌ها در تلاش اند تا بیلی ۲۰ ساله را با رقم ۶۰ میلیون دلار به تیم خود بیاورند. 2 تیم رئال مادرید و چلسی نیز به دنبال آن هستند تا این بازیکن را زودتر از رقیب‌های بوندسلیگایی خود از بایرن لورکزن جذب کنند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دمبله راهی پاریس سن ژرمن می‌شود

  • عثمان دمبله بازیکن تیم بارسلونا به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شده و به پاریس سن ژرمن در لیگ برتر فرانسه بپیوندد. مسئولان بارسلونا نیز به دنبال آن هستند تا این بازیکن را با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو به فروش برسانند، زیرا کیفیت بازی دمبله با تیم بارسلونا هماهنگی ندارد و این بازیکن در بسیاری از مسابقات مصدوم است و نمی‌تواند برای آبی اناری‌ها به میدان برود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دیبالا هدف دوم رئال مادرید

  • مسئولان رئال مادرید در تلاش اند تا در زمان باز بودن پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا دیبالا، ستاره جوان یوونتوس را جذب کرده و به تیم خود بیاورند. دلیل این درخواست رئال مادرید افزایش احتمالات در رابطه با جذب نشدن احتمالی نیمار جونیور، ستاره پاریس سن ژرمن در این فصل از رقابت‌های فوتبال اروپا است. در ادامه، اما تیم‌هایی همانند بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و بارسلونا برای جذب این بازیکنان وارد مذاکره شده اند و سر سخت‌ترین رقیبان رئال مادرید در این مسیر به حساب می‌آیند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

گورادیولا شاگرد قدیمی خود را جذب می کند

  • پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی در تلاش است برای بهبود کیفیت خط میانی تیم خود، تونی کروس شاگرد و بازیکن سابق خود را جذب کرده و به لیگ برتر انگلیس بیاورد. گورادیولا در زمان فعالیت کروس در بایرن مونیخ سرمربی این تیم بود و به همین دلیل از این بازیکن شناخت کافی را دارد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

برنامه ریزی طولانی مدت راموس برای پیوستن به لیگ برتر آمریکا

  • دیوید بکهام از راموس، بازیکن حال حاضر رئال مادرید درخواست کرده است تا به آمریکا آمده و در باشگاه میامی به فعالیت بپردازد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اسطوره یوونتوس به پاریس سن ژرمن می‌رود

  • مسئولان پاریس سن ژرمن تلاش می‌کنند تا قراردادی با جان لوجی بوفون اسطوره یوونتوس امضا کرده و این دروازه بان را با مبلغ ۸ میلیون دلار یعنی 2 برابر قرارداد این بازیکن در یوونتوس به لیگ برتر فرانسه بیاورند. بوفون امشب پس از ۱۷ سال فعالیت یوونتوس را ترک خواهد کرد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اورتون خواستار بازگشت وین رونی

  • تیم لیگ برتری اورتون به دنبال آن است تا وین رونی بازیکن با افتخار خود راضی به ماندن در این تیم کرده و از پیوستن این بازیکن به تیم دی سی یونایتد لیگ ستارگان آمریکا جلوگیری کند. شایعات حاکی از آن است مسئولان اورتون راضی به تمدید قرارداد با این بازیکن نبوده و درخواست تمدید قراردادی را برای این بازیکن ارسال نکرده بودند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آرتتا سرمربی آرسنال شد

مسئولان آرسنال طی یک جلسه با میشل آرتتا با این سرمربی به توافق رسیده و از او خواستند تا فصل آینده لیگ برتر هدایت تیم آرسنال را برعهده بگیرد. گفتنی است آرسن ونگر سرمربی سابق این تیم پس از ۲۱ سال هدایت و فعالیت در این تیم خواستار جدایی از این تیم شد.

انتهای پیام/

 
نظرات بینندگان