arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

حسین فریدون پس از ماهها در انظار عمومی ظاهر شد + عکس

روز گذشته(جمعه 28 اردیبهشت) در مراسم ختم حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی استاد فقید اخلاق، شخصیت‌های مختلف سیاسی حضور داشتند. در این میان، حضور یک شخصیت سیاسی خبرساز شد و آن هم حسین فریدون دستیار ویژه روحانی در دولت یازدهم و برادر وی است که بعد از یک غیبت تقریبا ده ماهه دوباره در انظار عمومی مشاهده می‌شد.گزارش‌های تصویری رسانه‌های مختلف حاکی از این است که از زمان تشکیل اولین جلسه دولت دوازدهم در شهریورماه 96 تاکنون، وی در هیچ‌یک از جلسات حضور نیافته بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسین فریدون در انظار عمومی ظاهر شد +عکس

روز گذشته(جمعه 28 اردیبهشت) در مراسم ختم حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی استاد فقید اخلاق، شخصیت‌های مختلف سیاسی حضور داشتند؛ از محمدباقر قالیباف تا شخصیت‌هایی مانند ناطق نوری، محسن اسماعیلی، محمود علوی وزیر اطلاعات و ...

با این حال حضور یک شخصیت سیاسی خبرساز شد و آن هم حسین فریدون دستیار ویژه روحانی در دولت یازدهم و برادر وی است که بعد از یک غیبت تقریبا ده ماهه دوباره در انظار عمومی مشاهده می‌شد.

آخرین خبرها درباره حسین فریدون به تیرماه 1396 برمی‌گردد که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود و در آن زمان مرحوم سید مهدی طباطبایی به عیادت وی رفت.

گزارش‌های تصویری رسانه‌های مختلف حاکی از این است که از زمان تشکیل اولین جلسه دولت دوازدهم در شهریورماه 96 تاکنون، وی در هیچ‌یک از جلسات حضور نیافته بود. در حالی که در دولت یازدهم حسین فریدون همواره در کنار روحانی در هیئت دولت می‌نشست و برخی معتقد بودند که چینش کابینه یا عزل و نصب‌های دولت با نظر فریدون انجام می‌شود.

یکی از حضورهای فریدون در کنار برادرش، به اجلاسیه‌های خبرگان برمی‌گشت اما در هیچ یک از دو اجلاسیه قبلی مجلس خبرگان در شهریور و اسفند سال 96 نیز حضور نداشت.

حسین فریدون در انظار عمومی ظاهر شد +عکس

از چپ: آیت‌الله ری‌شهری، ناطق نوری، حجت‌الاسلام شهیدی و حسین فریدون در تشییع مرحوم طباطبایی

فریدون حتی در مذاکرات‌هسته‌ای وین نیز حضور داشت و به گفته محمود جواد ظریف "نقش آقای فریدون به عنوان فردی که در داخل هیئت و همچنین ارتباط با تهران وظیفه هماهنگی را بر عهده داشت نقش بسیار برجسته ای بود."

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان