arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

ناجا: اوضاع کازرون، تحت کنترل است

جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت: به دنبال تجمعات اعتراض آمیز اخیر کازرون در بحث تقسیمات کشوری متاسفانه با هدایت معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان نظام به ویژه منافقان و سلطنت طلبان برخی از افراد سابقه دار از اطراف و اکناف تحریک شده و با ورود به شهر کازرون با هدف تخریب اموال عمومی به اغتشاش دامن زده و قصد خسارت به اموال عمومی را داشتند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

جانشین فرماندهی انتظامی فارس با تصریح اینکه حساب مردم از هنجارشکنان در حوادث کازرون جدا است، از برخورد قاطعانه پلیس با هنجارشکنان خبر داد.

سرهنگ علی ذوالقدری گفت: پلیس در راستای قانون و قاطعانه با کسانی که بخواهند از معاندان انقلاب خط بگیرند، برخورد خواهد کرد.

ذوالقدری در خصوص حوادث اخیر در شهرستان کازرون گفت: به دنبال تجمعات اعتراض آمیز اخیر کازرون در بحث تقسیمات کشوری متاسفانه با هدایت معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان نظام به ویژه منافقان و سلطنت طلبان برخی از افراد سابقه دار از اطراف و اکناف تحریک شده و با ورود به شهر کازرون با هدف تخریب اموال عمومی به اغتشاش دامن زده و قصد خسارت به اموال عمومی را داشتند .

وی افزود: در این راستا نیروی انتظامی برای مقابله با هنجار شکنان و حفاظت از اموال عمومی، محرکان و لیدرهای اصلی این اغتشاشات را دستگیر کرده که حدود 40 درصد از آنان دارای سابقه کیفری بودند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: برخی از متهمان ساکن استان های اطراف و برخی نیز ساکن شهرستان های اطراف کازرون هستند که عمده آنان مسلح به سلاح سرد از قبیل: قمه، دشنه، تبر و بعضا با سلاح ساچمه زنی قصد تعرض به ماموران را داشتند که پلیس با هنجار شکنان اقدام قاطعانه داشته است.

ذوالقدری تأکید کرد: موضوع افراد هنجار شکن و مخلان نظم و امنیت از حساب مردم جداست و کسانی که بخواهند از معاندان انقلاب خط بگیرند، پلیس در راستای قانون و قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مطالبات مردم عزیز و شهید پرور کازرون در مسیر قانونی خود با حمایت مسئولان استان دنبال خواهد شد و پلیس مقتدرانه برای تامین امنیت مردم این شهر تلاش خواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در حال حاضر اوضاع کاملا تحت کنترل پلیس است و مشکل خاصی وجود ندارد.

نظرات بینندگان