arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

موافقت مربی برزیلی برای هدایت الهلال/ پیشنهاد ۴ میلیون یورویی تیم عربستانی به «تیام»

سرمربی کورینتیانس با باشگاه الهلال عربستان به توافق نهایی رسیده است و به احتمال خیلی زیاد به زودی قرارداد امضا کند. این تیم عربستانی به دنبال جذب مامه تیام، مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال است و حاضر است که برای جذب این بازیکن آماده چهار میلیون یورو به استقلال پرداخت کند و با این رقم سنگین باید منتظر اتفاقات خاصی برای استقلال در تابستان بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی کورینتیانس با باشگاه الهلال عربستان به توافق نهایی رسیده است و به احتمال خیلی زیاد به زودی قرارداد امضا کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، الهلال در فصل جابجایی تابستانی سخت به دنبال جذب یک مربی بزرگ است. ژسوس پرتغالی، گزینه اصلی هدایت الهلال بود اما ظاهرا سرمربی اسپورتینگ برای هدایت این تیم سعودی به توافق نرسیده است.

یورو اسپورت عربی در خبری اختصاصی اعلام کرد که فابیو کارلی، سرمربی کورینتیانس با الهلال به توافق نهایی رسیده و فصل بعد او روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.

یورو اسپورت نوشت که پدر این مربی در گفت‌وگو با رسانه‌های برزیلی خبر توافق پسرش با الهلال را به صورت رسمی اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا، الهلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بدترین نتایج تاریخ خود را به دست آورد و از شش بازی تنها دو امتیاز کسب کرد.

این تیم عربستانی به دنبال جذب مامه تیام، مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال است و حاضر است که برای جذب این بازیکن آماده چهار میلیون یورو به استقلال پرداخت کند و با این رقم سنگین باید منتظر اتفاقات خاصی برای استقلال در تابستان بود.

نظرات بینندگان