arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

واکنش باشگاه پاری سن ژرمن به جذب بوفون

جان لوییجی بوفون برای آخرین‌بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت. سنگربان اسطوره‌ای یووه با چشمانی اشک بار از هواداران تیمش خداحافظی کرد، بدون این که مقصد بعدی‌اش را معرفی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن به توافق این باشگاه با جان لوییجی بوفون واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، جان لوییجی بوفون برای آخرین‌بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت. سنگربان اسطوره‌ای یووه با چشمانی اشک بار از هواداران تیمش خداحافظی کرد، بدون این که مقصد بعدی‌اش را معرفی کند.

خبرهای زیادی درباره توافق پاری ‌سن‌ ژرمن با بوفون به گوش می‌رسد.

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن این گونه به جذب بوفون واکنش نشان داد: بوفون دروازه‌بان بزرگی است. او شخصیت بزرگی هم دارد و شک نکنید که هر باشگاهی دوست دارد که چنین دروازه‌بانی را جذب کند.

او ادامه‌ داد: هنوز برنامه‌ای برای جذب بوفون نداریم. فعلا گزینه نخست ما برای خط دروازه‌ آریولا است و با گزینه دیگری وارد مذاکره نشده‌ایم. شما من را به خوبی می‌شناسید. هیچ وقت درباره بازیکنی که او را می‌خواهیم سخن به میان نمی‌آورم و تا همه چیز نهایی نشود نام او را نمی‌آورم.

بوفون در حالی یوونتوس را ترک می‌کند که ۱۸ سال با پیراهن این تیم به میدان رفت و توانست افتخارات زیادی به دست آورد اما با وجود سه بار صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا از بالا بردن این جام بازمانده است.

نظرات بینندگان