arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۴۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰

جهرمی بیگناه است/ خاوری برگردد و مثل "جهرمی" افشاگری کند/ وضعیت مالی "خاوری" به دلیل خانواده ثروتمند او قابل توجیه است

یکی از نمایندگان لرستان طبق مستنداتی اعلام کرده است که پدرو پدر خانم خاوری ثروتمند بودند و حتی ابوی وی قبل از انقلاب جزء رجال معروف این استان به شمار می‌رفت، از این رو وضعیت مالی کنونی خاوری قابل توجیه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به وضعیت مالی مدیرعامل مستعفی بانک ملی، یادآور شد: بر اساس مستندات موجود پدر و پدر خانم وی ثروتمند بودند.

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب"؛ "محمد کرمی‌راد" با اشاره به خروج "محمودرضا خاوری" مدیرعامل مستعفی بانک ملی از کشور و اقامت وی در کانادا، تصریح کرد: ‌ یکی از نمایندگان لرستان طبق مستنداتی اعلام کرده است که پدرو پدر خانم خاوری ثروتمند بودند و حتی ابوی وی قبل از انقلاب جزء رجال معروف این استان به شمار می‌رفت، از این رو وضعیت مالی کنونی خاوری قابل توجیه است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری سابقه عملکردی مدیرعامل مستعفی بانک ملی، تصریح کرد: ‌ بعید است ایشان در دام حیله گری‌های غرب بیفتد و در پازل آن‌ها علیه ملت و کشور ایران بازی کند.

وی بازگشت خاوری به کشوررا بهترین راه خواند وافزود: دستگاه‌های قضایی، امنیتی و سیاست خارجی بستری بدون تهدید را برای بازگشت وی فراهم کنند چون این کار علاوه بر آنکه حافظ مصالح ملی است، به همه ابهامات و شایعات درباره عملکرد مدیرعامل مستعفی بانک ملی پایان می‌دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ‌ محسنی اژه‌ای مسئول رسیدگی به پرونده تخلف مالی صورت گرفته در نظام بانکی کشور گفته که اگر خاوری برنگردد خیلی از اتهامات را به وی نسبت می‌دهند، بنابراین به نفع خود ایشان است که برای روشن شدن ابعاد پرونده همکاری لازم را با مراجع ذی ربط انجام دهد.

وی ادامه داد: گفته شد جهرمی با اقدامی که در قبال بانک اهواز کرد و پیش گام در پیگیری موضوع شد، بی‌گناه است؛ این مسئله می‌تواند برای خاوری نیز اتفاق بیفتد تا مبادا کسانی از نبود ایشان سوء استفاده کند، کمتر حرف بزنند یا بار مسئولیت خود را به دوش وی بیاندازد.

خروج «محمودرضا خاوری» مدیرعامل مستعفی بانک ملی از کشور، تابعیت دوگانه و اقامت وی در کشور کانادا، یکی دیگر از ابعاد پرونده تخلف مالی بی‌سابقه در نظام بانکی است که مردم منتظر روشن‌ شدن هرچه زود‌تر زوایای آن هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
9
ایشان در مقام قضا نیستند. بنابراین در زمینه بی گناهی افراد بهتر است اظهار نظر نکنند.
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
9
az khavari ham pol grefti
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
7
خدا آقاي .......را بيامرزد كه در ........به جرم سختگيري در اجراي قوانين از رياست بانك ملي كنار گذاشته شد و تا معاونت صنوق بين المللي پول پيش رفت.
اين كجا و آن كجا!!
ناشناس
|
CANADA
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
11
جهرمی بیگناه!!!خاوری هم که پدرش پولداربود!! پس احتمالا دشمنان اختلاس کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
0
6
خدا از سر این دشمنان نگذرد که هرچی اختلاس است کار خودشان است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
نظرات بینندگان