arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

سیدجلال حسینی با علی کریمی علیه کی‌روش (عکس)

علی کریمی که طی مدت اخیر بازها علیه کی‌روش موضع گیری کرده، اینبار با حمایت از سیدجلال حسینی نسبت به عدم دعوت او واکنش نشان داده است. نکته عجیب و جنجالی اما لایک کردن این پست حمایتی از سوی سیدجلال حسینی است. حسینی که در لیست استندبای تیم ملی قرار گرفته، با تجربه سال‌ها حضورش در فوتبال به خوبی می‌داند که این اقدام تنها به دلیل جلوگیری از عدم واکنش و مصاحبه و انتقاد او نسبت به این تصمیم بوده و پایان کارش در جام جهانی محسوب می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیدجلال حسینی با علی کریمی علیه کی‌روش (عکس)

سیدجلال حسینی خط خورده و بازمانده عجیب لیست تیم ملی در آستانه‌ی جام جهانی محسوب می‌شود. اتفاقی که باعث شد در دقایقی که از اعلام لیست تیم ملی گذشته، هم‌تیمی‌ها و ستارگان سابق فوتبال ایران به حمایت از او بپردازند.

علی کریمی که طی مدت اخیر بازها علیه کی‌روش موضع گیری کرده، اینبار با حمایت از سیدجلال حسینی نسبت به عدم دعوت او واکنش نشان داده است. نکته عجیب و جنجالی اما لایک کردن این پست حمایتی از سوی سیدجلال حسینی است. حسینی که در لیست استندبای تیم ملی قرار گرفته، با تجربه سال‌ها حضورش در فوتبال به خوبی می‌داند که این اقدام تنها به دلیل جلوگیری از عدم واکنش و مصاحبه و انتقاد او نسبت به این تصمیم بوده و پایان کارش در جام جهانی محسوب می‌شود.

او اکنون با این لایک معنادار همراه با علی کریمی اعتراض خود را نسبت به این تصمیم اعلام کرده است.

این پست توسط برانکو ایوانکوویچ هم لایک شده است.

سیدجلال حسینی با علی کریمی علیه کی‌روش (عکس)

 

نظرات بینندگان