arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هدست واقعیت مجازی فیسبوک تا نخستین موشک بخش خصوصی چین

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

«رابرت مولر» دادستان ویژه پرونده مرتبط با دخالت های روسیه در انتخابات آمریکا مترصد فرصتی است تا تحقیقاتی اختصاصی در مورد جوئل زامل ، کارآفرین و چهره سرشناس مشاوره های فناوری انجام دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مینی بلندگوی وای فای موسوم به « Mobvoi TicHome Mini»برای کاربرانی که عادت دارند در هر شرایطی آنلاین باشند بسیار کاربردی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دوربین هوشمند موسوم به «Kandao QooCam 360» یک محصول ویژه برای افرادی است که علاقه بسیاری به عکاسی و فیلمبرداری دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت انگلستان از قوانینی جدید برای کنترل انلاین غرب وحشی استفاده خواهد کرد. این موضوعی است که به گفته وزیر فرهنگ این کشورحائز اهمیت بسزایی است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هدست واقعیت مجازی فیسبوک رونمایی شد. هدستی که همانطور که وعده داده شده بود با قیمت 200 دلار به فروش می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، روز گذشته در قالب یک توییت اعلام کرد که ویژگی های تسلا3 شگفت انگیز است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نخستین موشک وابسته به بخش خصوصی چین ماه آینده به فضا پرتاب می شود.این موشک،نخستین راکت تجاری خود را نیز به زودی راه اندازی می کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان