arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

چرخابی: امیدوارم با این انتخاب ها پشیمان نشویم

تهران- ایرنا- «حسین چرخابی» مربی اسبق تیم فوتبال سپاهان، گفت: حذف «وریا غفوری» و «سید جلال حسینی» از فهرست تیم ملی را باور ندارم و امیدوارم تاوان اشتباه «کارلوس کی روش» در جام جهانی را نپردازیم و پشیمان نشویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چرخابی امروز (یکشنبه) درباره اعلام فهرست 24 بازیکن تیم ملی برای برپایی اردوی این تیم در ترکیه به ایرنا، افزود: بدون تعصب می گویم این دو بازیکن، بازیکنان ارزشمندی هستند که کمترین حق آنان درحال حاضر حضور درتیم ملی است.

وی افزود: «سید جلال حسینی» کاپیتان شش دانگ تیم فوتبال پرسپولیس و ستون اصلی خط دفاع این تیم در لیگ هفدهم بود او همچنین درتیم ملی نیز در همین پست بازی می کرد و بهتر از او نداریم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان نوین، درباره «وریا غفوری» نیز اظهار داشت: معتقدم وریا بهترین دفاع راست حال حاضر ایران است این بازیکن هم در دفاع و هم در حمله عملکرد فوق العاده ای در تیم استقلال و همچنین تیم ملی داشت از این رو حذف او از فهرست تیم ملی مرا متعجب کرد.

چرخابی ادامه داد: بسیاری از مربیان معتقدند انتخاب بازیکن برای تیم های باشگاهی و ملی حق سرمربی است و نباید در این باره اظهار نظر کرد، اما من می گویم اگر قرار است دراین باره و مسایل فنی تیم های باشگاهی و درمقیاس بزرگتر تیم های ملی صحبت نکنیم پس به چه دردی می خوریم.

وی اضافه کرد: معتقدم کی روش در انتخابش اشتباه کرد و این اشتباه امیدوارم برای تیم ملی کشورمان پشیمانی به همراه نداشته باشد.

به گفته وی، تیم ملی فوتبال یک مساله ملی است و اتفاقا کارشناسان دراین باره باید از خود بیشتر حساسیت نشان دهند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: به عنوان یک کارشناس فوتبال به حذف این دو بازیکن از فهرست تیم ملی معترض هستم و آن را بیان می کنم، اما به عنوان یک ایرانی برای کی روش و تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ساعتی قبل از 24 بازیکن برای برپایی اردوی تیم ملی در کشور ترکیه درحالی دعوت به عمل آورد که بر روی نام «سید جلال حسینی» و «وریا غفوری» بازیکنان برتر تیم های باشگاهی شان و همچنین تیم ملی خط کشید و آنان را از تیم ملی کنار گذاشت.

حذف نام این دو از فهرست تیم ملی نگرانی کارشناسان دلسوز تیم ملی را به همراه داشت و به آن معترض هستند.

ورزشی.**9144**1368

نظرات بینندگان