arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

کارگردان سریال «شهرزاد» درباره تیم ملی و کی‌روش مستند می‌سازد

حسن فتحی کارگردان سریال «شهرزاد» که روز گذشته در آخرین بازی تیم ملی در استادیوم آزادی، پیش از آغاز مسابقات جام جهانی حضور داشت، اعلام کرد که به زودی ساخت مستندی در مورد کارلوس کی‌روش و تیم ملی را آغاز خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی فوتبال در آخرین دیدار تدارکاتی اش در تهران با یک گل از سد ازبکستان گذشت و با بدرقه هواداران راهی ترکیه شد تا ضمن برگزاری بازی دوستانه با ترکیه و یونان به روسیه برود.

بعد از بازی دیشب ملی پوشان در میان آتش بازی و تشویق هواداران ورزشگاه آزادی را ترک کردند. به نوشته ورزش سه ، حسن فتحی کارگردان سریال شهرزاد یکی از مهمانان ویژه مراسم بدرقه تیم ملی بود که از نزدیک به تماشای بازی تیم ملی پرداخت.

حسن فتحی در گفت‌وگو با سینما سینما از ساخت مستندی درباره تیم ملی ایران و کارلوس کیروش خبر داد و در این باره گفت :«این مستند بیشتر با محوریت کی روش است و یک مستند هنری-ورزشی محسوب می شود .ما هم اکنون در شروع ساخت این مستند قرار داریم و امیدواریم که به سرانجام برسد.»

او در پایان توضیح داد : «کی‌روش شخصیت کاریزماتیکی دارد و هشت سال برای تیم ملی زحمت کشیده است با همه نقطه نظرات صفرو صدی که درباره او وجود دارد و همین‌ها باعث شده که کاراکتر دراماتیک و جذابی داشته باشد.»/آی سینما

نظرات بینندگان