arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

همکاری مایکروسافت و «سیمنتک» در حوزه هوش مصنوعی / تاکید بر ارتقای سطح مکالمات کاربران

شرکت مایکروسافت با سیمنتک در حوزه هوش مصنوعی همکاری خواهد کرد. این موضوعی است که به طور اخص در حوزه انواع مکالمات و قابلیت های مکالمه این شرکت مرتبط می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت مایکروسافت با سیمنتک در حوزه هوش مصنوعی همکاری خواهد کرد. این موضوعی است که به طور اخص در حوزه انواع مکالمات و قابلیت های مکالمه این شرکت مرتبط می شود.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، مدتی است که شرکت مایکروسافت به طور ویژه در خصوص هوش مصنوعی تمرکز کرده است. این شرکت در تلاش است تا ازاین طریق نسبت به رقبا پیشرفت بیشتری داشته باشد.


با در نظر گرفتن این موضوع که ابزار «کورتانا» نیز در حوزه هوش مصنوعی در حال پیشرفت است، پیش بینی می شود سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت جزو پر مخاطب ترین سیستم های این شرکت شوند. 

درواقع مایکروسافت اعلام کرد که خرید امتیاز سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی نه تنها کورتانا را تقویت کرده بلکه چت های اجتماعی مانند "XiaoIce " که تا 30 میلیارد مکالمه در سراسر چین، ژاپن، ایالات متحده، هند و اندونزی  ثبت کرده را نیز تقویت می کند.

گروه سیمنتک ، که همیشه به عنوان یک شرکت توسعه تکنولوژی مطرح می شود، اخیرا تلاش هایی گسترده را ترتیب داده تا بین انسان و کامپیوتر روابطی موثر تر و پربازده تر برقرار کند. 

 این پروژه توسط دن روث ، کارآفرین سرشناس و استاد د انشگاه کالیفرنیا و پرسی لیانگ استاد دانشگاه استنفورد رهبری می شود.

 مدیر ارشد فناوری مایکروسافت در حوزه هوش مصنوعی و پژوهش در این خصوص  گفت: "با دستیابی به ماشینهای هوشمند سیمنتک، یک مرکز متمرکز مکالمه هوش مصنوعی در برکلی ایجاد خواهیم کرد تا محدودیت هایی را که ممکن است در رابط های زبان وجود داشته باشد حذف کنیم.با ترکیب فناوری ماشین های سیمنتک با پیشرفت های حوزه هوش مصنوعی  مایکروسافت، ما قصد داریم تجربیات کاربردی و قدرتمندی را به کاربران ارائه دهیم که سطح مکالمات را بسیار ارتقا خواهد داد."

 

نظرات بینندگان