arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتهام جدید علیه اوبر تا حضور زاکربرگ در پارلمان بریتانیا

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

یکی از مهندسان سابق اوبر از این شرکت به سبب آزار و اذیت جنسی شکایت کرده است. گرچه این پرونده قدیمی است اما مسئولیت رسیدگی به آن بر عهده دارا خسروشاهی مدیریت جدید این شرکت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پارلمان انگلستان بیش از 50 سوال را برای بازخواست از زاکربرگ در بروکسل ارائه می دهد. این در حالی است که زاکربرگ چندین بار درخواست مقامات بریتانیا برای پاسخگویی را رد کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ابتکار جدید شرکت تجارت الکترونیک علی بابا با هدف تبدیل هنگ کنگ به یک مرکز جهانی در حوزه هوش مصنوعی پیش می رود .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بیمارستان های لندن  به زودی بخش های مهمی از وظایف پزشکان و پرستاران را به عهده هوش مصنوعی خواهند گذاشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستگاه هوشمندMellow یک اختراع عالی برای بانوان پرمشغله ای است که برای آشپزی وقت کافی ندارند و البته همیشه باید چند جور غذا تهیه کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کشیش منطقه سیلیکون ولی و پالو آلتو در اعتراض به آن چه از دید او "فریبکاری لیبرال های ثروتمند منطقه " است، از ادامه حضور در کلیسای این ناحیه استعفا داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

لپ تاپ جدید شرکت ریزر یک هدیه فوق العاده برای افرادی است که اهل بازی هستند.این محصول دارای قابلیت هایی خیره کننده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان