arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

فیلم/ فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال به دنبال هتریک قهرمانی و لیورپول در پی خلق شگفتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همه چیز در کی یف، محل برگزاری فینال رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برای برگزاری یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز آماده است. ورزشگاه شصت و سه هزار نفری المپیک کی یف روز شنبه بیست و ششم مه / پنجم خرداد راس ساعت ۲۰:۴۵ به وقت محلی/۲۳:۱۵ به وقت ایران میزبان دیدار نهایی این رقابت ها میان دو تیم رئال مادرید و لیورپول است.

مادریدی ها به دنبال هتریک قهرمانی

رئال مادرید قهرمان دو دوره پیش که حضور در فینال دیگر برایش به عادت تبدیل شده به دنبال هتریک و قدرت نمایی مجدد در اروپا است. کهکشانی ها برای پانزدهمین حضور در فینال معتبرترین تورنمنت باشگاهی اروپا در دوبازی رفت و برگشت با برتری ۴ بر ۳ از سد بایرن مونیخ عبور کردند.

کلوپ و شاگردان با انگیزه اش بدنبال خلق شگفتی

با اینحال نباید از انگیزه فوق العاده لیورپول که برای نخستین بار پس از یازده سال پا به دیدار نهایی لیگ قهرمان اروپا گذاشته، غافل شد. قرمز ها آخرین دیدار نهایی چمیپیونز لیگ را سال ۲۰۰۷ در آتن مقابل آ.سه. میلان ایتالیا واگذار کردند.

شاگردان یورگن کلوپ برای پایان دادن به ناکامی های اروپایی و خلق شگفتی در دیدار نهایی، بر روی برنامه های تاکتیکی ویژه سرمربی خود حساب ویژه ای بازکرده اند.

سرمربی لیورپول دیدار نهایی مقابل رئال را اینگونه توصیف می کند: «ما با یک تیم بسیار خوب روبرو هستیم و این همان چیزی است که باید اتفاق بیافتد. در فینال به مصاف تیم بسیار خوبی می رویم اما خبر خوب این است که ما نیز تیم خوبی هستیم، بسیار خوب و پر انگیزه. ما برای رسیدن به رویاهای بزرگ خود تلاش می کنیم و امیدواریم بتوانیم آنرا به خوبی نشان دهیم. اگر در نشان دادن انگیزه خود موفق باشیم بخت بزرگی داریم و همین برای پیروزی کافی است.»

قرمزها امیدوارند که در این دیدار بتوانند از نبوغ و خلاقیت محمد صلاح، ستاره مصری خود به خوبی بهره ببرند. صلاح با به ثمر رساندن ۴۵ گل در کلیه رقابت ها، فصلی رویایی را در مسابقات اروپایی و لیگ برتر جزیره سپری کرده است.

نظرات بینندگان