arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۷

تمرین دوباره شاگردان کی روش در باشگاه بشیکتاش

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از آنکه روز پنجشنبه در زمین چمن باشگاه بشیکتاش ترکیه به تمرین پرداخته بودند، عصر امروز با حضور در زمین چمن این باشگاه به تمرینات آماده سازی خود ادامه دادند تا یک گام دیگر به آنچه مدنظر کارلوس کی روش است، نزدیکتر شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تمرین دوباره شاگردان کی روش در باشگاه بشیکتاشبه گزارش انتخاب، به نقل از فدراسیون فوتبال، این تمرین از ساعت 17:30 به وقت محلی آغاز شد و بازیکنان در مدت حدود 100 دقیقه به تمرین جدی پرداختند.
انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی برای انجام این تمرین جدی و در عین حال بانشاط از نکات جالب توجه تمرین بود و بازیکنان همچون تمرین های گذشته برای رسیدن به بالاترین کیفیت، حداکثر تلاش خود را در زمین تمرین انجام دادند.
در این تمرین تاکتیکی، کادر فنی تلاش کرد برنامه های خود را برای بازی های پیش رو و در نهایت حضور در جام جهانی با بازیکنان مرور کند تا بازیکنان با توانایی و آمادگی بیشتری پا به بزرگترین رقابت های ورزشی دنیا بگذارند.
به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران از روز سی و یکم اردیبهشت ماه در کمپ تمرینی بشیکتاش ترکیه اردو زده است و قرار است روز هفتم خرداد در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی ترکیه به میدان برود.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه آماده می کند. این تیم در گروه دوم این رقابت ها با تیم های ملی اسپانیا، پرتغال و مغرب همگروه است.

نظرات بینندگان