arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۷

هشت عامل انتحاری خود را در کرکوک منفجر کردند

هشت عامل انتحاری خود را در روستای الجعفریه در شهر الریاض (۴۵ کیلومتری جنوب غرب کرکوک) منفجر کردند. نیرویی از بسیج الحویجه و پلیس فدرال طبق اطلاعات دقیقی پایگاه تروریست‌ها را محاصره کردند و در ابتدا هفت عامل انتحاری خود را منفجر کردند. هشتمین عامل انتحاری تلاش کرد تا فرار کند اما نیروهای عراقی او را تعقیب کردند که او در این حین،خود را منفجر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک افسر در سازمان اطلاعات عراق در استان کرکوک اعلام کرد که هشت عامل انتحاری پس از اینکه در جنوب غرب این استان محاصره شدند، خود را منفجر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، حسن محمود الصوفی، این افسر عراقی درخصوص جزئیات این رخداد خاطرنشان کرد: هشت عامل انتحاری خود را در روستای الجعفریه در شهر الریاض (۴۵ کیلومتری جنوب غرب کرکوک) منفجر کردند. نیرویی از بسیج الحویجه و پلیس فدرال طبق اطلاعات دقیقی پایگاه تروریست‌ها را محاصره کردند و در ابتدا هفت عامل انتحاری خود را منفجر کردند.

وی افزود: هشتمین عامل انتحاری تلاش کرد تا فرار کند اما نیروهای عراقی او را تعقیب کردند که او در این حین،خود را منفجر کرد که در پی این امر چهار تن از نیروهای بسیج زخمی شدند.

درگیری‌ها با تروریست‌ها به کشته شدن یک تن و زخمی شدن ۱۳ تن دیگر انجامید.

نظرات بینندگان