arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۷

گران فروشی های تجهیزات پزشکی به بیمارستان ها گزارش شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور وزیر بهداشت، خواستار گزارش گران فروشی تجهیزات و ملزومات پزشکی به بیمارستان های تابعه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شد.

به گزارش مهر، رضا مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، طی نامه ای به مدیران مراکز آموزشی و درمانی وابسته به وزارت بهداشت خواستار گزارش گرانفروشی و یا عدم تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی تابعه توسط تامین کننده، به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات پزشکی و دارویی تعزیرات حکومتی در مرکز استان شد.

در این نامه آمده است: با عنایت به وصول برخی گزارشات مبنی بر گرانفروشی و عدم تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی به استحضار می رساند؛ مراکز درمانی و دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی مسئول برنامه ریزی و تامین به موقع اقلام فوق وفق مقرارت مربوطه است.

در صورت مواجهه با فعل گرانفروشی و یا عدم تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی تابعه توسط تامین کننده، مراتب از طریق شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات پزشکی و دارویی تعزیرات حکومتی در مرکز استان یا شهرستان وقوع تخلف، مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد و گزارش اقدامات انجام شده جهت برنامه ریزی لازم به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام گردد.

نظرات بینندگان