arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۷

مکرون: فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی راه یابد، به روسیه می‌روم

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه قرار است به زودی از اردوی تیم ملی فوتبال این کشور برای حضور در جام جهانی دیدن کند و به بازیکنان این کشور روحیه بدهد. در این بین مکرون اعلام کرد اگر فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی راه یابد، برای حمایت از این تیم به روسیه خواهد رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امانوئل مکرون اعلام کرد اگر فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی صعود کند برای حمایت از این تیم به روسیه خواهد رفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه قرار است به زودی از اردوی تیم ملی فوتبال این کشور برای حضور در جام جهانی دیدن کند و به بازیکنان این کشور روحیه بدهد. در این بین مکرون اعلام کرد اگر فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی راه یابد، برای حمایت از این تیم به روسیه خواهد رفت.

فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرده است حداقل انتظار دارد فرانسه به نیمه نهایی جهانی راه یابد و این انتظاری است که روسای فوتبال فرانسه از این تیم دارند و به همین خاطر رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد اگر فرانسه به این هدف برسد و به نیمه نهایی راه یابد، برای دو دیدار بعدی به روسیه خواهد رفت تا تیم ملی این کشور را حمایت کند.

تیم ملی فرانسه در جام جهانی با تیم‌های پرو، استرالیا و دانمارک هم‌گروه شده است و در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها باید برابر استرالیا قرار گیرد.

نظرات بینندگان