arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۷

مرغ ۸۵۰ تومان ارزان شد

قیمت هرکیلوگرم مرغ که در آستانه ماه رمضان به ۸۱۵۰ تومان در تهران رسیده بود با توزیع مرغ تنظیم بازاری به ۷۳۰۰ تومان کاهش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت هرکیلوگرم مرغ که در آستانه ماه رمضان به ۸۱۵۰ تومان در تهران رسیده بود با توزیع مرغ تنظیم بازاری به ۷۳۰۰ تومان کاهش یافت.

به گزارش تسنیم، قیمت هر کیلوگرم مرغ که در آستانه ماه رمضان به 8150 تومان در تهران رسیده بود با افزایش توزیع مرغ تنظیم بازاری حدود 850 تومان کاهش یافت و به قیمت هر کیلوگرم 7300 تومان رسید.

قیمت مرغ گرم بر اساس استعلام از کشتارگاه‌های تهران در روز گذشته (پنجشنبه)، هر کیلوگرم از این محصول 6500تومان در کشتارگاه و 6650 تومان به صورت پخش است. قیمت عمده‌فروشی مرغ کشتار شمال نیز در میدان بهمن (تهران) 6200تومان است.

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران نیز قیمت خرده فروشی هر کیلوگرم از این محصول 7300 تومان و نرخ خرده‌فروشی مرغ شمال در شهر تهران 7000 تومان است.

بنابراین گزارش در اطلاعیه این اتحادیه به اعضای خود آمده است که قیمت‌های اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و آنها می‌توانند با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب 10 درصد سود، اقدام به فروش کنند .

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد تنظیم بازاری که توسط شرکت پشتیبانی امور دام توزیع می شود 5700 تومان است.

نظرات بینندگان