arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
بازخوانی یک ماجرا؛

فیلم / ببینید: علت قطع ناگهانی برنامه مرحوم «ناصر ملک‌مطیعی» از تلویزیون چه بود؟ / توضیحات فرزند ملک‌مطیعی درباره محدودیت‌های بازیگری پدرش

در ویدئوی زیر، توضیحات فرزند ناصر ملک مطیعی را درباره ماجرای قطع برنامه تلویزیونی او که در آذرماه سال 96 را می‌شنویم. امیرعلی ملک مطیعی درباره محدودیت های بازیگری پدرش و اینکه در سال های پس از انقلاب چه می کرده نیز صحبت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیلم / ببینید: علت قطع ناگهانی برنامه «ناصر ملک‌مطیعی» از تلویزیون چه بود؟ / توضیحات فرزند ملک مطیعی درباره محدودیت‌های بازیگری پدرش

ناصر ملک مطیعی، بازیگر مشهور سینمای کشور که روز گذشته خبر درگذشتش جامعه هنری کشور را در غم و اندوه فروبرد، آذرماه سال گذشته قرار بود برای اولین بار پس از 4 دهه در تلویزیون حاضر شود که برنامه مذکور به طور ناگهانی قطع شد.

به گزارش «انتخاب»، ملک مطیعی در دو برنامه ضبط شده حاضر شده بود که با وجود گذشته چند ماه از آن، سرنوشت پخش هیچ یک مشخص نیست.

در ویدئوی زیر، ضمن مرور این ماجرا توضیحات فرزند ناصر ملک مطیعی را هم می‌شنویم. امیرعلی ملک مطیعی درباره محدودیت های بازیگری پدرش و اینکه در سال های پس از انقلاب چه می کرده نیز صحبت کرده است.

نظرات بینندگان